Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@17:13:42 GMT

رفع مشکل کمبود آب روستای حومه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۶۴۶

رفع مشکل کمبود آب روستای حومه مشهد

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا موسوی پیرامون ناخرسندی عده ای از ساکنان این روستا به جهت کمبود آب، افزود: روستای زیرکن با 450 خانوار جمعیت واقع در انتهای خواجه ربیع در شمال مشهد زیر پوشش شرکت آب و فا ضلاب خراسان رضوی نیست و به صورت خودگردان اداره می شود.

وی ادامه داد: در عین حال همکاران ما با اطلاع از این موضوع در محل حاضر شده و مشکل اهالی روستا برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه روستای زیرکن زیر پوشش نبود اما یک ماه پیش عملیات لوله گذاری برای انتقال دو لیتر آب در ثانیه از مشهد به این روستا انجام شده است.

او گفت: با توجه به انتقال آب از مشهد دیروز دهیار روستا مبادرت به خاموش کردن پمپ چاههای روستا کرده بود که این اقدام اعتراض ساکنان و کم آبی را موجب شده بود‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش خراسان رضوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اینکه پوشش اینترنت وتلفن همراه در روستا‌های حاشیه محور‌های مواصلاتی شهرستان بویژه روستا‌هایی درنواحی کوهستانی قرار گرفته بودند نامطلوب بود گفت:در راستای حل مشکل و پاسخ به مطالبه دوساله مردم، پیگیری مشکل در دستور کار قرار گرفت وخوشبختانه در بسیاری از روستا‌ها با ساخت ایستگاه مخابراتی معضل برطرف شد.
رضاعلی معصومی افزود:ایستگاه مخابراتی احمد آباد –جوزار یکی از مهمترین ایستگاه‌های مخابراتی است که در مرتفع‌ترین نقطه ازگردنه احمدآباد (واقع در مسیر بویین میاندشت به خوانسار) در حال ساخت می‌باشدکه با راه اندازی آن پوشش تلفن همراه و اینترنت برای روستا‌هایی که در نقاط ناهموار و کوهستانی واقع شده اند، مطلوب‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این ایستگاه از شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، فریدن وبویین میاندشت سیگنال دریافت می‌کنداضافه کرد:با توجه به اینکه ساخت مسیر دسترسی ایستگاه بسیارسخت و طولانی است، میزان هزینه ساخت ایستگاه بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم