Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیمشک - ایرنا - طی آئینی با حضور معاون شرکت آب و فاضلاب کشور، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، فرماندار اندیمشک و مدیر کل آبفا شهری خوزستان عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب و انشعابات کوی ولایت و فاز سوم کوی نیرو اندیمشک روز چهارشنبه آغاز شد.

فرماندار اندیمشک در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به طول 70 کیلومتر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان جهانگیری با بیان اینکه این طرح طی 2 سال احداث و بهره برداری شود، افزود: دفع بهداشتی فاضلاب، کاهش آلودگی زیست محیطی، جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و احیای پساب فاضلاب از مزایای اجرای این طرح می باشند.
به گزارش ایرنا روند احداث مخزن بتنی 2 هزار مترمکعبی و ساختمان کلرزنی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه، نیازهای شهر چم گلک، منطقه قلعه مختار و مشکلات برخی مناطق شهری اندیمشک با حضور معاون آبفا کشور مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كلنگ زني فاضلاب انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزار متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ساخته خواهد شد.

محمدربیع یگانه افزود: در این مرکز بهداشت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار به جمعیت ۱۹ هزار نفر ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت