Web Analytics Made Easy - Statcounter

داورزنی راهی مکزیک شد.

طرفداری- محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش که در فدراسیون جهانی والیبال هم عضویت دارد، برای حضور در اجلاس فدراسیون جهانی بامداد دوشنبه راهی مکزیک شد.

به گزارش فارس، کنگره فدراسیون جهانی والیبال از روز 24 آبان ماه در کشور مکزیک با حضور روسای فدراسیون های ملی کشورها آغاز می‌شود، اما نکته جالب این است که احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال ایران با وجود اینکه بلیت سفر به مکزیک هم برایش تهیه شده بود از حضور در این اجلاس سرباز زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب رئیس فدراسیون والیبال ایران در مهمترین اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی والیبال غایب خواهد بود؛ جایی که اصلی‌ترین تصمیمات والیبال در سال پیش‌رو اتخاذ می‌شود و کشورهای رایزنی‌های مختلفی را برای برگزاری بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌ها انجام می‌دهند.

ضمن اینکه با توجه به اینکه فینال لیگ ملت‌های والیبال قرار است به میزبان آمریکا برگزار شود، ایران می‌توانست در این اجلاس مشکلاتش را برای دریافت ویزای آمریکا اعلام کند تا اعضای به جمع‌بندی منطقی در این خصوص برسند.

به نظر می‌رسد اتفاقات اخیر و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از جمله عواملی بود که موجب شد ضیایی در ایران بماند و به مکزیک نرود. حال اینکه چرا داورزنی دو روز زودتر به مکزیک رفته هم موضوعی است که شاید به زودی بتوان پاسخی برای آن پیدا کرد.

خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع با ضیایی و منظمی، رئیس و دبیر فدراسیون والیبال هم تماس برقرار کرد، اما موفق به صحبت کردن با آنها نشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد