Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار داشت: 10 هزار شهروند مهمان نواز در طرح شهروند میهمان نواز حریم رضوی ثبت نام کردند.

وی با اعلام استقرار 12 دوش حمام سیار و 170 چشمه سرویس بهداشتی سیار در مبادی ورودی شهر گفت: 6 محور ورودی شهر شامل فریمان، نیشابور، سرخس، قوچان، کلات، میامی به طول 10 کیلومتر پاکسازی و با بکارگیری 18 دستگاه خودرو مکانیزه شستشو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی افزود: 6 هزار نیروی کارگری به جهت پاکسازی معابر و ایستگاه های صلواتی بکارگیری شد و در 3 روز پایانی ماه صفر بالغ بر 5600 تن زباله از سطح شهر جمع آوری شد

معاون شهردار مشهد مقدس اعلام کرد: مسیر تردد هیئات مذهبی در معابر منتهی به حرم مطهر در تاریخ 16 و 17 آبان ماه روزانه با مشارکت 500 نفر از سازمان های مردم نهاد پاکسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام 296 نفر نیروی کارگری در بخش رفع سد معبر در قالب 106 اکیپ بکارگیری شدند.

کاظمی گفت: با توجه به خیل عظیم زائرین در 3 روز پایانی دهه آخر صفر 25 دستگاه اتوبوس از ملک آباد تا مشهد و 2 دستگاه ون برای این ایان در نظر گرفته شد.

وی در خصوص اطلاع رسانی های دهه آخر صفر اظهار داشت: 130 المان شامل 14 سازه پرچم های هشتی سه رنگ بر روی تیرهای چراغ برق، 26 سازه المان هشت پرچم، 74 سازه المان چشم رضوان در 24 نقطه سطح شهر و 16 المان مخروطی نصب شد و همچنین 350 عدد پرچم مشکی در تقاطع ها و نصب پرچم های سه رنگ بر روی نرده های ایستگاههای قطارشهری و پایه پلهای عابر پیاده از دیگر اقدامات در جهت فضا ارایی شهر مشهد بود.

وی افزود: در خیابان های شیرازی، نواب صفوی و میدان بیت المقدس 17 سازه موقتی برای روشن کردن شمع جانمایی گردید.

وی افزود: 16مرکز اسکان اضطراری با ظرفیت 5 هزار و 100 نفر و پذیرش زائر به تعداد 13 هزارو 345 نفر شب از 13 الی 17 آبان ماه آماده سازی شد.

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد از استقرار 256 خودروی آتش نشانی در معابر منتهی به حرم مطهر، مساجد بزرگ و بهشت رضا در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: در این ایام 100 دستگاه ون و 100 دستگاه تاکسی زائر در اطراف حرم مطهر و 1850 دستگاه تاکسی در شبکه های بی سیم بصوت اماده یاش قرار داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق خودرو زباله شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند

سیدعبدالله میرابراهیمی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره‌گرد و جمع‌کننده ضایعات است که فعالیت آنها خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط باید برای آنها اقدامات حمایتی داشته باشند، افزود: شهرداری تلاش می‌کند به واسطه فعالیت این افراد مشکلات بهداشتی ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آنها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر اینکه برخی افراد زباله‌گرد یا کودک هستند و یا بسیار مسن محسوب می‌شوند، گفت: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدار‌ها تحت سواستفاده قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژ‌ها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

 میرابراهیمی ادامه داد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضایی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژ‌ها اقدام و مقرر شد تا در فرصت در نظر گرفته‌شده از محدوده شهر خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه زباله‌گردی اتباع یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند، یادآور شد: بنابراین نمی‌توان برای آنها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آنها هماهنگی لازم انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژ‌ها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها