Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:54:55 GMT

مراسم ترحیم پدر منصور واعظی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۸۳۲

مراسم ترحیم پدر منصور واعظی برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم ترحیم پدر منصور واعظی، مسئول کمیته روابط عمومی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، عصر امروز چهارشنبه ۲۳ آبان با حضور چهره‌های سیاسی در امام زاده صالح فرحزاد برگزار شد.

این مجلس ترحیم واقع در امامزاده صالح فرحزاد واقع در خیابان فرحزاد، خیابان ایثارگران شمالی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم تاکنون چهره‌های سیاسی مانند محمود احمدی نژاد و سید محمد حسینی حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم چهره مشهد را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: نگاه ما نگاه فرهنگی به مشهد است و تلاش می‌کنیم چهره این شهر را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم و زائر با ورود به مشهد حال و هوای حرم مطهر رضوی را احساس کند.

عبدالحمید طالبی امروز ۲۶ اسفندماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دغدغه تولیت آستان قدس رضوی برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: برای این موضوع جلسات متعددی با دستگاه‌های استانی برگزار شد و سند محتوایی برای نوروز در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شعار امسال آستان قدس رضوی «آرام جان‌ها، بهار حرم، بهار زندگی» است، در ماه مبارک رمضان توجه به قرآن و سیره اهل بیت(ع) مورد توجه بوده و در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های مختلفی نیز تدارک دیده شده است.

طالبی گفت: نگاه ما نگاه فرهنگی به مشهد است و تلاش می‌کنیم چهره این شهر را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم و زائر با ورود به مشهد حال و هوای حرم مطهر رضوی را احساس کند. همچنین توسعه فعالیت‌های اجتماعی در راستای فعالیت‌های علمی و فرهنگی دنبال می‌شود.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در سال گذشته تصویب‌نامه خادمیاران علمی را داشتیم، ضمن اینکه با توجه به ظرفیت بالای علمی آستان قدس رضوی ایجاد یک شبکه نخبگانی را نیز در دستور کار داریم.

وی گفت: بنیاد پژوهش‌های آستان قدس دارای سابقه ۴۰ ساله است که کتاب‌های ارزشمندی در حوزه شیعه در این بنیاد رونمایی شده است.

طالبی با اشاره به برگزاری دوره‌های زیست عفیفانه با همکاری وزارت آموزش و پرورش و امور بانوان در استان و کل کشور اظهار کرد: این دوره به منظور ایمن‌سازی مردم جامعه در مقابل آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود و در این خصوص نیز ۱۰۴ اثر پژوهشی به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز دوره دارالعلم با حضور ۳۰۰ طلبه برگزیده از سراسر کشور طی ۲ هفته برگزار شد که اساتیدی از قم به همین مناسبت دعوت شدند و به ارائه پرداختند.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: توسعه جذب نیروی بین‌المللی در دانشگاه‌های امام رضا(ع) و دانشگاه رضوی نیز در دست اقدام است. همچنین راه‌اندازی رشته حکمت هنر اسلامی در مقطع دکتری در دانشگاه امام رضا(ع) با ماموریت‌محوری برای آستان قدس رضوی در دستور کار است.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی صنایع خلاق در حوزه فرهنگ و معارف رضوی خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور دبیر شورای عالی فرهنگی با هدف رصد شرکت‌های دانش‌بنیان و رویکرد فرهنگ رضوی و با ۵ پیش‌ نشست در قم، مشهد، تبریز و اصفهان برگزار شد. همچنین دومین کنگره فرهنگ و تمدن با محوریت مکتب هنر رضوی توسط موسسه آفرینش‌های هنری برگزار خواهد شد .

طالبی با اشاره به اهمیت سوغات زائر گفت: با توجه به اهمیت این حوزه از «نشان مهر» که جزء محصولات هنر رضوی بوده رونمایی شده است. پرونده ویژه با عنوان «آستان قرآن» و طرح تربیت مکتب رضوی در دستور کار است. علاوه بر این موارد نیز بخش مطالعه تخصصی در سازمان کتابخانه‌ها راه‌اندازی خواهد شد و آثار موزه قرآن پس از ۵۰ سال در دسترس محققان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) با عنوان «عدالت برای همه»  از دیگر اقدامات است که تاکنون ۲۷  پیش‌ نشست در داخل و خارج از کشور برگزار شده و جلسه اصلی کنگره در ۲۳ اردیبهشت در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نور افشانی و استقبال از نوروز ۱۴۰۳ با ویژه برنامه بهار در بهار
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • پیام تمدید ریاست جمهوری پوتین برای پنجمین بار از نگاه زیدآبادی
  • زیدآبادی : مسکو با تمدید ریاست جمهوری پوتین، فقط ضعف خود را به نمایش می‌گذارد / کشوری که وابسته به یک چهره باشد، ضعف‌های بنیادی دارد / روسیه الهام‌بخش هیچ نوع آرمان سیاسی برای جهانیان نیست
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندروهای مجلس دوازدهم
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندرو‌های مجلس دوازدهم؛ با خودتان سوغاتی اختلاف آورده‌اید
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندرو‌های مجلس دوازدهم
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندروهای مجلس دوازدهم /فراکسیون مستقلین تشکیل می شود؟
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • تلاش می‌کنیم چهره مشهد را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم