Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق دانشگاه و عضو هیئت علمی بخش مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان در جلسه امروز هیئت دولت، به عنوان استاندار استان کرمان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد فدائی، رئیس سابق دانشگاه و عضو هیئت علمی بخش مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان؛ در جلسه امروز هیآت دولت؛ به عنوان استاندار استان کرمان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   استانداری کرمان به مدت شش ماه توسط سرپرست اداره می شد که فدایی عهده دار این سمت بود.   در بخشی از سوابق استاندار جدید کرمان آمده است که وی در رشته مهندسی عمران دانشکده فنی دانشگاه تهران تحصیل کرده و پس از شروع انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاه‌ها از خردادماه ۱۳۵۹ در جهاد سازندگی استان کرمان مشغول به خدمت شد.

پس از بازگشایی دانشگاه‌ها دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشتهِ مهندسی عمران به پایان رساند.

دوم مرداد سال ۱۳۶۴ طی حکمی، وی در سن ۲۷ سالگی به سمت معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اجرایی استانداری کرمان منصوب شد و همزمان در بخش مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز به فعالیت‌های آموزشی پرداخت.

 محمدجواد فدایی از ابتدای سال ۱۳۶۹ نیز به عنوان معاون عمرانی به خدمات خود در استانداری کرمان ادامه داد.

وی سپس برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت و پس از اخذ درجه دکترا، در مهرماه ۱۳۷۵ به کرمان بازگشت و عهده‌دار کرسی تدریس و تحقیق رشته تخصصی خود (سازه) در دانشگاه شهید باهنر کرمان شد.

 محمدجواد فدایی همچنین، از آبان ماه سال ۱۳۷۵ به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان را به مدت دو سال عهده دارد بود تا اینکه در شهریورماه سال ۷۷، مجدداً مسئولیت معاونت امور عمرانی استانداری کرمان را بر عهده گرفت.

وی در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳ در سمت معاونت امور عمرانی و رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان ایفای نقش کرد.

با شروع به کار دولت جدید و انتصاب استاندار جدید کرمان، از مهرماه ۱۳۸۴ فعالیت‌های خود را در اشتغال به امور آموزشی و پژوهشی منحصر و متمرکز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید باهنر کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد

معاون استاندار کرمان گفت: زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد و فعالان اقتصادی و گردشگری استان کرمان از توسعه این روابط استقبال می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان صبح امروز در دیدار آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان با بیان اینکه به کرمان، دیار اسطوره مقاومت و مبارزه با تروریست در جهان خوش آمدید، اظهار داشت: کرمان یک استان دارای پیشینه تاریخی است و مورخان می‌گویند با مطالعه خوب تاریخ کرمان راهی به تاریخ عالم باز می‌شود.

وی با بیان اینکه کرمان موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دارای هر چهار اقلیم آب و هوایی است که همین موضوع باعث شده در هر چهار فصل بتوان از ظرفیت‌های مختلف استان بهره‌برداری کرد، ادامه داد: کرمان به بهشت معادن و کشاورزی معروف است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بیش از 90 نوع محصولات کشاورزی از زراعی و باغی در استان کرمان کشت می‌شود، گفت: سالانه 10 میلیون تن محصول کشاورزی در استان کرمان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه انواع مواد معدنی در استان کرمان وجود دارد، افزود: کرمان 14 قله دارد که مورد توجه کوهنوردان است و رتبه نخست را در بحث آثار تاریخی و باستانی در ایران به خود اختصاص داده و 10 اثر ثبت جهانی داریم.

جلالی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار اثر تاریخی در کرمان وجود دارد که از این تعداد 700 اثر ثبت ملی شده است، ادامه داد: 60 رشته صنایع دستی در استان کرمان وجود دارد و صنایع دستی بی‌نظیری در این استان تولید می‌شود.

همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه استان کرمان یک چهارراه اقتصادی و ترانزیتی در کشور است، گفت: سالانه حجم کالای زیادی از طریق استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه‌جا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقاط مشترک ایران و روسیه بسیار زیاد است که یکی از این نقاط مشترک مبارزه با استکبار است، افزود: آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی در کرمان و مسکو بودند.

جلالی با بیان اینکه تروریست انواع مختلف دارد که یک بخش آن اقتصادی است و استکبار با تبلیغات منفی به‌دنبال کاهش روابط اقتصادی بین ایران و سایر کشورها است، ادامه داد: آمریکا از توسعه روابط بین ایران و روسیه هراس دارد و ما باید هوشیارانه این روابط را توسعه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان یکی از نقاط امن کشور و جهان است و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان به کرمان سفر می‌کنند، گفت: یکی از راه‌هایی که می‌شود با تبلیغات منفی مبارزه کرد، گذاشتن تورهای گردشگری از روسیه به کرمان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه اعتقاد داریم که زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد و فعالان اقتصادی و گردشگری استان کرمان از این موضوع استقبال می‌کنند، افزود: استاندار کرمان در ماموریت کاری حضور دارند و مشتاق دیدار با سرکنسول روسیه در ایران بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد