Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:24:37 GMT

غلامی: من هم مانند مسی و رونالدو پنالتی خراب کردم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۸۹۱

غلامی: من هم مانند مسی و رونالدو پنالتی خراب کردم

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید او هم به مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پنالتی خراب کرده و از حمایت و پشتیبانی علی کریمی برخوردار است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سپیدرود رشت از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر روز جمعه توانست فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد و به اولین برد خارج از خانه خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد غلامی، مهاجم گیلانی‌ها در خصوص این برد و شرایط مسابقه گفت:


ما برای برد به اهواز رفته بودیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم فولاد را در خانه اش شکست دهیم. خدا را شکر سه امتیاز شیرین کسب کردیم و همگی از این برد خیلی خوشحال هستیم. شرایط ما در جدول خوب شد و حالا به دنبال کسب برد برابر نفت مسجدسلیمان خواهیم بود. بازی با این تیم خیلی سخت است. نفتی‌ها شرایطشان مثل ماست و برای اینکه در جدول بمانند احتیاج به امتیاز دارند. ما نباید آن‌ها را دست کم بگیریم و با فراموش کردن دو برد اخیر به فکر بازی آینده باشیم. به قول علی کریمی هر بازی را با نیت اینکه تازه اولین دیدار شما خواهد بود به زمین بروید و به دنبال کسب هر سه امتیاز میدان باشید. ما هم با این تفکر برابر نفت قرار خواهیم گرفت.

 

غلامی در این مسابقه یک پنالتی به دست آورد و خودش هم از دست داد. وی در این رابطه گفت:


حقیقتا من جهت پنالتی را لحظه آخر عوض کردم. همیشه سمت راست ضربه می‌زنم اما این بار عوض کردم و گلر آن‌ها خوب تشخیص داد. خودم خیلی ناراحت شدم. اگر بازی مساوی می‌شد خیلی برای من سخت می‌شد. بچه‌ها و علی آقا خیلی به من روحیه دادند و گفتند فدای سرت؛ بهترین بازیکنان دنیا مثل مسی و رونالدو هم پنالتی خراب می‌کنند. ولی بازی خوبی در کنار بازیکنان مقابل فولاد انجام دادم. از طرفداران هم تشکر می‌کنم که این همه راه آمدند و ما را تشویق کردند.

 

 

مهاجم سپیدرود در ادامه گفت:


ما هدفمان این است که به میانه جدول صعود کنیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد. شرایط سپیدرود با آمدن علی کریمی خیلی متفاوت شده و حالا دو برد پیاپی به دست آوردیم و این روند ادامه خواهد داشت. از هواداران تقاضا می‌کنم برای بازی با نفت مسجدسلیمان به سردار جنگل بیایند و از ما حمایت کنند. بازیکنان مصدوم ما هم به این مسابقه می‌رسند و با تمام قوا به دیدار حریف مستقیم خود خواهیم رفت.

 

غلامی هم‌چنین در خصوص روند مثبت سپیدرود بعد از آمدن علی کریمی گفت:


علی آقا آمدند و با بازیکنان چه در خط هافبک و چه در دفاع کار کردند و همگی تمرکز لازم را به دست آوردیم. خیلی شرایط سختی داشتیم و هر کس به جز آقای کریمی بود از الان سقوط سپیدرود قطعی بود. علی آقا در رشت خیلی محبوب است و همه بازیکنان برای ایشان بازی می‌کنیم. برد مقابل فولاد هم کادویی بود برای علی کریمی تا تولدش را اینگونه تبریک بگوییم. مطمئن باشید شرایط باز هم تغییر می‌کند و ما را در میانه جدول خواهید دید.

سپیدرود رشت محمد غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت محمد غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که پس از جدایی از آبی‌ها به یکی از منتقدان علی خطیر تبدیل شده بود، در گفتگوی جدیدی که با تسنیم داشته است، این بار نیز عملکرد اعضای هیئت مدیره استقلال را ضعیف قلمداد کرده است.

کریمی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: افرادی که در هیئت مدیره استقلال حضور دارند، نقش‌شان در این باشگاه چیست؟ این همه اتفاق در استقلال می‌افتد، دریغ از یک اقدام برای حل مشکلات. یکی از آقایان از روز اول مدعی بود برای کارهای فرهنگی آمده است، چه کار فرهنگی‌ای در این باشگاه انجام شده است؟ اسم این باشگاه شرکت فرهنگی - ورزشی است، در مورد اتفاقات اخیر کشور، حتی به خودتان زحمت ندادید حداقل بیانیه بدهید.

وی افزود: سرمربی با مدیریت باشگاه مشکل دارد که این مشکل ماه‌هاست سر جای خود باقی مانده و هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه یک بار هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. اگر توانایی این کار را ندارید، به چه علت در هیئت مدیره مانده‌اید؟ هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفاً برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست! آیا اعضای هیئت مدیره توانایی گفت‌وگو با مدیرعامل یا سرمربی را دارند یا صرفاً دنبال گرفتن پیراهن و بلیت بازی هستند؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه گفت: آقایان زمانی که در سازمان خصوصی‌سازی بودند مدعی شدند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تحول اقتصادی و حل مشکلات بوده است. چه تغییر و تحولی در استقلال انجام شده است که دیگران خبر ندارند؟ اگر قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی قصد داشت آقایان را برای شرکت خودش جذب کند، آنها را در حد کارمند خود انتخاب نمی‌کرد، اما متأسفانه این اعضا را به‌عنوان هیئت مدیره استقلال منصوب کرد که جای تأسف دارد.

دیگر خبرها

  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم