Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسئول روابط عمومي تعاون روستايي خوزستان از کسب رتبه اول اين واحد بين تمامي واحدهاي روابط عمومي تعاون روستايي کشور در سال 1396 خبر داد.
مسئول روابط عمومي تعاون روستايي خوزستان از کسب رتبه اول اين واحد بين تمامي واحدهاي روابط عمومي تعاون روستايي کشور در سال 1396 خبر داد.
به گزارش روابط عمومي تعاون روستايي خوزستان ايمان کرداني گفت: بر اساس ارزشيابي هاي صورت گرفته توسط سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران، در هفت شاخص عملکرد ساليانه روابط عمومي سازمان هاي تعاون روستايي سراسر کشور، تعاون روستايي خوزستان توانست در بين 31 استان کشور رتبه اول را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به عمده فعاليت ها و وظايف روابط عمومي گفت: اطلاع رساني و پوشش اخبار به موقع در زمينه فعاليت ها و ارائه گزارش عملکردها و همچنين اقناع افکار عمومي و تدوين برنامه هاي ارتباطي مدون براي شفافيت آفريني و اعتماد سازي از مهمترين وظايف روابط عمومي در تعاون روستايي است، از اين رو خدا را شاکريم که با انجام فعاليت هاي محوله موفق به کسب نمره 100 از 100 و رتبه اول کشور شديم.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي انتشار نخستين کتاب تخصصي در حوزه روابط عمومي بين المللي
پيشنهاد ويژه معاون مطبوعاتي در ديدار با هيات رسانه‌اي تونس
نشست هم‌انديشي مديران روابط عمومي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش
رکورد فروش اينترنتي علي‌بابا شکسته شد: يک ميليارد دلار در يک ساعت
چگونه مراسم معرفي محصول جديد را مديريت کنيم؟
برگزاري نشست هم انديشي واحد روابط عمومي شهرداري هشتگرد با اصحاب رسانه
10 سوپرکامپيوتر برتر جهان
برپايي نمايشگاه روابط عمومي‌ها در 28 ارديبهشت 98
کارشناسان پاسخ مي‌دهند: چگونه يک ايميل بي‌نقص بنويسيم؟
اسامي نامزدهاي انتخابات نماينده مديران مسئول اعلام شد



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر پژمان بختیاری نیا بیان کرد: توجه به نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و افزایش کیفیت زندگی افراد به ویژه توجه به جایگاه پراهمیت سلامت دهان دندان در دانش آموزان، نوعی سرمایه گذاری برای نسل‌های آینده است و برای کنترل پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در جوامع، اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه در سنین پایین‌تر ضروری محسوب می‌شود.

وی افزود: با پیگیری مداوم و همکاری‌های مستمر دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شد که مهمترین موضوع مطرح شده در این تفاهم نامه، اجرای طرح کشوری وارنیش فلوراید تراپی به صورت رایگان در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

بختیاری نیا ادامه داد: طرح وارنیش فلوراید تراپی یک برنامه کشوری است که هرسال در طول سال تحصیلی (مهرماه تا خرداد ماه) در سطح مدارس ابتدایی کل کشور به طور همزمان اجرا شده و طی این طرح دانش‌آموزان ابتدایی دو نوبت وارنیش فلوراید دریافت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این طرح به عنوان خدمات سطح یک توسط بهورزان در سطح روستا‌ها و توسط مراقبین سلامت در سطح شهر‌ها انجام می‌شود و هدف نهایی این طرح ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان از طریق جلوگیری از پوسیدگی دندانهاست.

وی اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۹۰ در حال اجراست و دانش آموزان شهری از ابتدای مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مورد فلوراید تراپی قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش وارنیش فلوراید نوعی پوشش حفاظتی است که بر روی دندان‌ها قرار گرفته و باعث جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی‌های موجود می‌شود. این ماده با هدف حفاظت از مینای دندان استفاده می‌شود. این روش حفاظت از دندان‌ها برای کودکان و به‌خصوص کودکان کم سن و سال ایده آل است چراکه انجام آن آسان بوده و نیازی به خشک بودن دندان‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • اطلاعیه روابط عمومی راه آهن؛ هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات