Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:40:16 GMT

کرمانشاه نیازمند چند شرکت حمل‌ونقل توانمند است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۹۸۷

کرمانشاه نیازمند چند شرکت حمل‌ونقل توانمند است

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی امروز چهارشنبه درجلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: شورای گفتگو جای تصمیم‌گیری نیست بلکه محلی برای تعریف ایده های ناب و ایجاد فضای جدید برای توسعه است.

وی افزود: پیمان‌سپاری ارزی یکی از موانع صادراتی است و این روند تاثیر منفی بر صادرات دارد و باید به دنبال تاثیر این مساله سبب بر کند شدن روند صادرات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه بیان کرد: عمده مشکل ما روی موانع صادراتی است که خودمان ایجاد کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از ضعف سیستم حمل و نقل در استان هم یاد کرد و افزود : در این راستا علاوه بر از بین رفتن زیرساخت‌های ما در این زمینه سود آن نصیب دیگر استانها و حتی کشورهای مجاور می شود.

حاتمی با تاکید بر در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای ایجاد شرکت های حمل و نقل ابراز داشت: باید ۲ تا ۳ شرکت حمل و نقل در استان راه‌اندازی شود تا بتواند در تامین کامیون،تجهیزات خوب پشتیبانی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاهوی در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی تومانی به تجار مناطق زلزله زده گفت: این روند هیچ تاثیر مثبتی بر اقتصاد نخواهد گذاشت و فقط تورم را بیشتر می کند.

کد خبر 4458574

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود