Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@05:44:21 GMT

ریزش دیوار روی5خودرو درغرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۰۰۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دیوار بر روی پنج خودرو در غرب تهران خبر داد. ناطقان: سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 13:44 امروز حادثه ریزش دیوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان پیامبر مرکزی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که دیواری به طول 12 متر و ارتفاع دو متر، میان حیاط یک خانه و پارکینگ مسقف خانه مجاور قرار داشت که تخریب شده و بر روی پنج خودرو که در پارکینگ بودند، ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه به دو دستگاه خودرو پرشیا، یک دستگاه سواری جیلی، یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پراید خساراتی وارد شد، اظهارکرد: آتش نشانان اقدام به آواربرداری از روی خودروها کرده و پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشت، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که بارش باران در ریزش این دیوار موثر بوده باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: ریزش دیوار ، غرب تهران ، خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریزش دیوار غرب تهران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ساعت ۶:۱۳، صبح طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تابلو شهری برخورد میکند.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کرده ومصدومین برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت
  • کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه جان باخت