Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی زاده با اشاره به اجرای طرح مهدی یاور سال، اعلام کرد: به منظور انتخاب مهدی یاوران سال توسط مردم، بخشی با این عنوان همزمان با نهم ربیع الاول در سایت مسجد مقدس جمکران فعال می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام «سید مهدی هاشمی‌زاده» با اشاره به اینکه طرح «مهدی یاور سال» به ابتکار روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان مهدی یاوران سال انتخاب و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برای انتخاب مهدی یاور در سال چهارم تصمیمی گرفته شد تا این انتخاب با نظر عموم مردم صورت گیرد و بر این اساس همزمان با روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) بخش انتخاب مهدی یاور سال در وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به آدرس jamkaran.ir قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند مهدی یاور مورد نظرشان را پیشنهاد کنند.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد مهدی یاور سال از سوی مردم تا پایان سال جاری امکان پذیر می شود، ابراز کرد: تمام اشخاص حقیقی چه در داخل و چه خارج کشور که خدمات شایانی به امر ترویج و گسترش معارف مهدوی داشتند می‌توانند برای انتخاب پیشنهاد شوند.

 

هاشمی زاده با اشاره به برگزاری مراسم ویژه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران، ابراز کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که از آن جمله می توان به برگزاری صبحگاه عمومی عهد با امام، گردهمایی طلاب و روحانیون با عنوان عهد جانان، طرح رحمت واسعه با هدف حضور خادمان افتخاری در نقاط مختلف کشور و گردهمایی دانشجویان مهدی یاور با عنوان عصر آفتاب اشاره کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز نهم ربیع الاول به عنوان روز بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) باید در جامعه مطرح شود و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه پیشگام باشند و امیدواریم با حضور حداکثری اصحاب رسانه در این ایام در مسجد مقدس جمکران و انعکاس رویدادهای برنامه ریزی شده به این مناسبت بتوانند زمینه برگزاری این مراسم را در سال های آینده در نقاط مختلف کشور و حتی جهان را فراهم کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان شیراز هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل طرح 550 هزار هکتاری اسحاق جهانگیری پاییز خرم آباد بیرجند مهدی یاوران نهم ربیع الاول مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان