Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالخالق کشاورزی نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: با دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک مرکز غیرمجاز پوست، مو و زیبایی، موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد.

وی  افزود: پس از تایید تخلف، بازرسان ویژه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی و اداره نظارت دانشگاه به این مکان مراجعه و ضمن بازرسی، به دلیل غیرقانونی بودن فعالیت ها، این مرکز تعطیل و پرونده تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزی ادامه داد: با نظارت کارشناسان و در مدت باقیمانده سال، تمامی مراکز لیزر درمانی بدون مجوز، به ویژه آرایشگاه ها و مراکزی که افراد بدون صلاحیت و دوره ندیده در آن فعالیت می کنند تعطیل می شود.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به کارشناسان سامانه تلفنی ۱۸۱۹ که به صورت شبانه روزی فعال هستند، در میان بگذارند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹ مرکز بدون مجوزهای قانونی، به همت کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شناسایی و تعطیل شده است.
انتهای پیام/ر

پلمپ مراکز متخلف پوست، مو و زیبایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان تعزیرات علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند