Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفاری گفت: تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان,   منوچهر غفاری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس، با اشاره به اینکه فضای زیر این پل زشت و ناامن شده بود، اظهار کرد: پس از انجام مطالعاتی در این خصوص، تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد فضای زیر پل شهید کلانتری فردیس را به فضای مفرحی برای شهروندان تبدیل کند، تاکید کرد: عملیات بهسازی زیرپل شهید کلانتری آغاز شده است و سعی داریم پروژه را تا بهمن ماه جاری به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس درصدد است در فضای زیر پل شهید کلانتری فردیس، فضایی قابل استفاده برای بازی کودکان، ورزش و فضای سبز ایجاد کند، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری فردیس برای ایجاد فضاهای مفرح و شاد در شهر برای شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

غفاری با بیان اینکه پروژه های عمرانی مختلفی در سال جاری در دست اقدام مدیریت شهری فردیس است، تصریح کرد: مطالعات برخی از این پروژه ها انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • شهر و حیات مدنی
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان