Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:58:05 GMT

سند فدراسیون برای ابقای تاج با امضای خادم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۱۵۹

سند فدراسیون برای ابقای تاج با امضای خادم

وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال را نهادی غیردولتی،دارای شخصیت حقوقی و اساسنامه مستقل دانسته است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال طی نامه ای به دکتر لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی مستنداتی از جمله نامه های رسمی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و نامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای که مجموعا تصریح کرده اند فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نهادی غیردولتی، دارای شخصیت حقوقی و اساسنامه مستقل بوده و این اساسنامه مورد تایید و پذیرش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد را  ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس، در این نامه ها، تاکید شده که براساس ماده 14 و ماده 19 اساسنامه فیفا فدراسیون فوتبال مستقل بوده و نباید تحت تاثیر غیر ضروری هیچ نهاد یا شخص سومی قرار بگیرد.

 

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است