Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:37:10 GMT

نمایندگان سازمان ملل از زندان همدان بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۱۸۷

نمایندگان سازمان ملل از زندان همدان بازدید کردند

همدان- ایرنا- نمایندگان منطقه یک سازمان ملل در ایران و نمایندگان جمهوری آذربایجان از زندان مرکزی همدان بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، بازدید کنندگان روز چهارشنبه به همراه مسئولان سازمان زندان های کشور از بخش های مختلف زندان همدان شامل کلینیک مثلثی، کلاس های مشاوره، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، زورخانه، سالن کشتی، بخش متادون درمانی، کتابخانه و کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی این مجموعه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرزاد تشکریان مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حاشیه این بازدید چهار ساعته، گفت: اقدامات کاهش آسیب و درمان با متادون و فعالیت های فرهنگی و حرفه آموزی که برای تامین سلامت و بازگشت سعادتمندانه زندانیان انجام شده، قابل تقدیر است.
مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدز ملل متحد در سازمان زندان ها نیز بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در زندان مرکزی همدان در بخش کاهش آسیب در کشور کم نظیر است.
سعید اسحاقی افزود: زندان همدان می تواند الگوی خوبی درباره یاری مددجویان، نحوه هزینه کرد و صرفه جویی بودجه برای دیگر استان ها باشد.
نمایندگان جمهوری آذربایجان نیز پس از این بازدید با قدردانی از تلاش های مدیرکل زندان های همدان، اقدام های صورت گرفته برای رفاه و بهبود وضعیت زندانیان به ویژه معتادان را مطلوب ارزیابی کردند.
آنها عنوان کردند: زندان همدان به دستاوردهای خوبی در درمان با متادون دست یافته است که این توفیق می تواند در بازگشت زندانیان به آغوش جامعه موثر واقع شود.
این هیات هدف اصلی از این بازدید را کسب تجربه در زمینه درمان معتادان با متادون به عنوان بخشی از برنامه کاهش آسیب عنوان کردند.
تیم بازدید کننده اقدام های درمانی با متادون زندان همدان را نمونه و الگویی مناسب برای ریشه کن کردن مواد مخدر دانستند.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سازمان ملل زندان همدان متادون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان