Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانباز و آزاده طلایی کاروان پاراآسیایی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مدال خود را به ایشان و فرزند شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جانباز و آزاده طلایی کاروان خودباوری و امید، مهدی علیزاده، در دیدار با رهبر معظم کشورمان، مدال خود در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را به ایشان تقدیم کرد و رهبر انقلاب پس از لحظاتی مدال طلای این ورزشکار را به خودش هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علیزاده مدال اهدایی رهبر را به وهب همدانی، فرزند سردار شهید مدافع حرم حسین همدانی هدیه کرد.

علیزاده، دارنده نشان طلای پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، در این خصوص گفت: امروز و دیدار با رهبری برای من در زندگی خاطره شرینی است و سخنان ایشان چراغ ادامه مسیرم خواهد بود.

وی  تصریح کرد: از وقتی برنامه دیدار مدال آوران با رهبری اعلام شد، تصمیم گرفتم مدالم را تقدیم ایشان کنم و پس از اینکه مدالم را دوباره به خودم هدیه کردند به یاد شهدا، مقام شامخ آنها و شجاعت شان این نشان را به یادگار شهید همدانی اهدا کردم. تا زمانی که توان داشته باشم خدمتگزار کشورم خواهم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد