Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال نامه معاون وزیر ورزش و جوانان را درباره اینکه این فدراسیون نهادی غیردولتی، دارای شخصیت حقوقی و اساسنامه مستقل است، منتشر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال طی نامه ای به علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی مستنداتی از جمله نامه های رسمی امیر رضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و نامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای که مجموعا تصریح کرده اند فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نهادی غیردولتی، دارای شخصیت حقوقی و اساسنامه مستقل بوده و این اساسنامه مورد تایید و پذیرش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد را ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، در این نامه ها، تاکید شده که بر اساس ماده 14 و ماده 19 اساسنامه فیفا فدراسیون فوتبال مستقل بوده و نباید تحت تاثیر غیرضروری هیچ نهاد یا شخص سومی قرار بگیرد.
حدود یک ماه و 26 روز از ابلاغ قانون ممنوعیت به کارگیری از بازنشستگان قانون به دستگاه های اجرایی می گذرد و فقط چهار روز دیگر فرصت باقی است تا بازنشسته ها پست خود را ترک کنند و جای خود را به جوانان تازه نفس بدهند.
همزمان با ابلاغ این قانون، مقامات وزارت ورزش و جوانان شمار رئیسان بازنشسته فدراسیون ها را 12 نفر عنوان کردند که تاکنون روسای فدراسیون های ناشنوایان، سه گانه، قایقرانی، جودو، چوگان و هندبال از سمت خود استعفا کردند و «بهرام شفیع» رئیس فدراسیون هاکی نیز از دنیا رفت تا هفت رئیس پست خود را ترک کرده باشند.
روسای فدراسیون های فوتبال، والیبال، کاراته و ورزش های همگانی هم در میان بازنشستگان نام برده می شوند اما هنوز پست خود را ترک نکرده اند.
ورزشی **9118**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال فدراسيون مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز با حضور در بیمارستان لاله تهران از مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های اسکویی در سال‌ها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز این مجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را از استاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک