Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:47:29 GMT

ماجرای جراحی زیبایی "گوش الاغی" به وزارت بهداشت رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۴۴۱

ماجرای جراحی زیبایی 'گوش الاغی' به وزارت بهداشت رسید

  سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف و منتسب به حیوانات گفت: تعداد اعمال جراحی زییایی نامتعارف در کشور ما نسبت به اکثر کشور‌های دنیا بیشتر است.

به گزارش فارس، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: متاسفم که برخی از همکاران ما برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف را انجام می‌دهند که ملاک قانونی، علمی و اخلاقی برای آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور مجبور هستیم از پزشکان خیّر برای برخی اعمال جراحی استفاده کنیم، افزود: انتظار داریم که همکاران ما بجای انجام اعمال غیر ضروری به خدمت رسانی به مردم کشور در مناطق محروم بپردازند.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به ملاحظات قانونی برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف خاطرنشان کرد: مجازات‌های تشدید شده و مضاعف برای بروز عوارض اعمال جراحی زیبایی وجود دارد و از برخی انجمن‌های علمی پزشکی نیز درخواست کرده ایم که با مواردی که مطابق با اخلاق و موازین علمی و قانونی نیست، حتما برخورد شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جراحی زیبایی گوش الاغی ایرج حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است

سعید کریمی در آیین بدرقه راهیان سلامت نوروزی اورژانس کشور در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، گفت: کادر اورژانس ایثارگرانه و فقط با یک تماس تلفنی از سوی بیمار یا همراهانش، ماموریت‌های سختی را انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

وی با بیان این‌که معاونت درمان وزارت بهداشت حامی و پشتیبان اورژانس است، اظهار کرد: واحد اورژانس در بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور زیر مجموعه معاونت درمان دانشگاه است.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان داشت: اورژانس نیاز به حمایت مالی دارد و از ابتدای امسال معاونت درمان با همراهی معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت ۶۰۰ میلیارد تومان به این مجموعه کمک کرده است و امیدواریم با تحقق سهم اورژانس از درآمد‌های اختصاصی بیمارستان ها، بتوانیم در جهت رفع مشکلات اورژانس بکوشیم.

کریمی در پایان تاکید کرد: دستورالعمل طرح سلامت نوروزی به بیمارستان‌ها ابلاغ شده و این مراکز در تعطیلات نوروز باید کاملا آماده باش باشند و امیدواریم با کمک اورژانس شاهد کمترین عوارض سلامتی برای مسافران در نوروز باشیم.

منبع: وزارت بهداشت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است
  •  حمایت قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی و المپیادی
  • جشنواره مد، لباس و زیبایی ترکیه، وجاهت قانونی ندارد
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند