Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان لرستان آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدناصر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از عصر امروز تا اواسط روز جمعه به‌تناوب و با شدت و ضعف شاهد فعالیت سامانه بارشی بر جو استان خواهیم بود همچنین در اغلب نقاط رگبار باران و رعدوبرق و در پاره‌ای نقاط وزش باد قابل‌ملاحظه پیس بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردا از ساعات بعدازظهر تا اواسط وقت روز جمعه برشدت و میزان بارش در سطح استان به‌ویژه نیمه جنوبی و مناطقی از شمال استان افزوده خواهد شد و از بعدازظهر روز جمعه به‌تدریج از نواحی غربی استان از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: در مناطق کوهستانی، گردنه‌های برف‌گیر، مناطق شمالی و شرقی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود همچنین آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه از توقف در نواحی کوهستانی و مرتفع به دلیل برخورد رعدوبرق و احتمال صاعقه خودداری شود تصریح کرد: طی این مدت دماهای روزانه روند کاهشی دارد و از فردا شب تا صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دماهای شبانه پیش‌بینی می‌شود به‌طوری‌که در شهرهای شمالی و شرقی استان، دما به حدود صفر و زیر صفر خواهد رسید بنابراین توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران