Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحيه دوره‌های جدید قرآنی، فرهنگی ـ آموزشی مؤسسه ندای ملکوت، پنجشنبه، 24 آبان‌ماه در سالن جلسات این مؤسسه برگزار می‌شود.
این کلاس‌ها شامل دوره‌های عمومی و تخصصی در رشته‌های روخوانی، روا‌ن‌خوانی، فصیح‌خوانی، قرائت، ترجمه، تفسیر و تجوید است. همچنین این مراسم از ساعت 14 در مؤسسه واقع در هفت تیر، خیابان ورکش، پلاک 7 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مؤسسه در بخش نمایشگاه نیز اقدام به عرضه نرم‌افزارها و کتب دینی و فرهنگی، قرآن‌های نفیس و آثار و محصولات هنری، قرآنی و عفاف و حجاب کرده است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره 88835054 تماس بگيرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن مؤسسه ندای ملکوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم رونمایی از شماره سه نشریه منش استادی با عنوان استاد مرحوم حاج میرزا علی رحیمی برگزار شد.
 حمید صمدی افزود: در این مراسم سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی آیاتی از کلام الله مجیدرا تلاوت کرد، اجرای ابتهال توسط مجید افخم الشعرا، تلاوت جعفر عرفانیان و اجرای دکلمه توسط علیرضا بریانی از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

 

دیگر خبرها

  • آیین خطبه‌خوانی خادمان و زائران حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد
  • آیین گل غلتان در امیریه دامغان
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم