Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوشهر با بیان اینکه از ۹ نقطه شهر فاضلاب وارد دریا می‌شود گفت: در راستای جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا و تامین آب فضای سبز بوشهر۲۰ میلیارد تومان برای تصفیه فاضلاب سرمایه‌گذاری می‌شود. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید نورالدین امیری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر اجرای زیرساخت‌های شهری بر اساس مطالبات مردم اظهار داشت: تمام طرح‌های اجرایی درقالب طرح‌های مطالعاتی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هر شهروند یک شهردار را شعار شهرداری بوشهر دانست و تصریح کرد: بندر بوشهر از شهرهای قدیمی کشور در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای به سبب نداشتن برنامه‌های منسجم  از دیگر شهرهای کشور عقب مانده است.

شهردار بوشهر با تاکید بر ارائه و توزیع خدمات به محلات مختلف شهر بوشهر بیان کرد: توسعه محلات با مشارکت مردم و ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم مورد توجه قرار دارد.

امیری به محدودیت اعتبارات شهری پرداخت و با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری بوشهر گفت: اکنون روند اجرایی بسیاری از پروژه‌های عمران شهری بوشهر با کندی به پیش می‌رود که  تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه شهرداری بوشهر است.

وی تکمیل زیرساخت‌های پارک لیان، مسیر دوم محله سرتل به نیروگاه اتمی، ساخت تالار نمایش و سرای محله را از جمله مهمترین طرح‌های عمران شهری در جنوب شهر بوشهر دانست و تاکید کرد: توجه به گردشگری دریایی و ورزشی شهر بوشهر با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی آن در اولویت قرار دارد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه از 9 نقطه شهر فاضلاب وارد دریا می‌شود گفت: در راستای جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا  و تامین آب فضای سبز بوشهر20 میلیارد تومان برای تصفیه فاضلاب سرمایه‌گذاری می‌شود.

امیری توجه به معماری اسلامی و بومی بوشهر را مورد توجه در اجرای طرح زیباسازی قرار داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی باید در اجرای طرح‌های شهری مد نظر قرار گرفته شود و نامگذاری معابر و مکان‌های شهر مطابق با فرهنگ بومی از دیگر اولویت‌ها است.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمران شهری بر اساس برنامه زمان‌بندی تصریح کرد: پیمانکارانی که در پروژه‌های عمران شهری کم کار هستند از گردونه همکاری خارج می‌شوند.

شهردار بوشهر  از ساخت اکواریوم دریایی در بوشهر خبرداد و بیان کرد: ورزش‌های دریایی، فانوس دریایی، گردشگری دریایی، اکواریوم دریایی و تکمیل چرخ‌و فلک شهربازی در بوشهر مورد تاکید قرار دارد.

امیری بافت تاریخی بوشهر را هویت فرهنگی، اجتماعی، تجاری و اقتصادی بوشهر دانست و افزود: توسعه زیر ساخت‌ها در بافت تاریخی بوشهر  مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس