Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:34:23 GMT

نتانیاهو چهار شغله شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۶۰۷

نتانیاهو چهار شغله شد!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از هاآرتص، در پی استعفای آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بر عهده گرفتن وظایف لیبرمن، عملا چهار شغله می‌شود.

هاآرتص با انتشار خبری اعلام کرد: «نتانیاهو از این پس، نخست‌وزیر، وزیر دفاع (وزیر جنگ)، وزیر خارجه و وزیر بهداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هاآرتص همچنین به نقل از یک منبع ارشد در حزب لیکود اعلام کرد حزب بنیامین نتانیاهو (لیکود) گفته است نیازی به برگزاری انتخابات زودهنگام نیست و نتانیاهو خودش سرپرستی وزارت دفاع (جنگ) را بر عهده خواهد گرفت.

گفتنی است آویگدور لیبرمن امروز چهارشنبه در پی اختلاف‌نظر با نتانیاهو بر سر آتش‌بس غزه از سمت خود کناره‌گیری کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد. وی طبق قانون، به صندلی خود در کنست ( پارلمان رژیم صهیونیستی) باز خواهد گشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو جنگ رژیم صهیونیستی رسانه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست

 اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال پایان جنگ نیست، تاکید کرد: ما تحت هیچ شرایطی تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد.

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرگزاری شهاب فلسطین، اسامه حمدان گفت: نتانیاهو قصد ندارد به جنگ پایان دهد بلکه در پی تعلل و سنگ‌اندازی بر سر راه مذاکرات است.

وی افزود: خواسته‌های رژیم صهیونیستی در مورد توافق مبادله اسرا قابل قبول نیست و پاسخ اخیر این رژیم به هیچ وجه در حد کمترین خواسته‌های فلسطینیان نیز نیست و به طرف‌های واسطه ابلاغ کردیم که آن را نمی‌پذیریم.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: رژیم اشغالگر از آغاز جنگ نتوانسته حتی یک اسیر را آزاد کند و همه تلاش‌های این رژیم در این راستا به شکست کشیده انجامیده است.دشمن صهیونیستی از آغاز جنگ هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده و تنها اقدام به قتل، کشتار و ویرانگری کرده است.

وی تاکید کرد که پس از جنگ، اداره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مطرح نخواهد بود و تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده فلسطینیان است. تحت هیچ شرایطی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی نخواهیم شد و خروج رهبران حماس از غزه یک ایده احمقانه است.

حمدان افزود: کابینه رژیم اشغالگر پس از بحران‌های داخلی اخیر، به دنبال بهبود وجهه خود نزد افکار عمومی اسرائیلی‌ها است.

وی همچنین درباره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با ترور مروان عیسی معاون فرمانده کل گردان‌های القسام نیز، گفت: هنوز تائیدیه‌ای از فرماندهان القسام در این خصوص دریافت نکرده‌ایم. ترور رهبران مقاومت ما را تضعیف نخواهد کرد و بیانیه کاخ سفید در رابطه با مروان عیسی بیانگر دست داشتن آمریکا در نسل‌کشی در غزه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خبر بد برای مردم غزه/ نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم