Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - نوراللهی تنها بازیکن حاضر در تمرینات کی‌روش است که هنوز در هیچ مسابقه رسمی، پیراهن تیم ملی را نپوشده.

به گزارش وبسایت نود، دعوت از احمد نوراللهی، آخرین سورپرایز کارلوس کی‌روش بود. احمد از اردوی قبلی به لیست نفرات کی‌روش اضافه شد و در اردوها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی خوش‌شانس است که در آماده‌ترین دوران فوتبالی‌اش، تیم ملی هم دوران سخت جام جهانی را پشت سر گذاشته و حالا می‌تواند کنار ستاره‌های ملی‌پوش حضور داشته باشد. در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی، نام احمد در کنار ستاره‌هایی چون سامان قدوس، اشکان دژآگه، مسعود شجاعی، وحید امیری و امید ابراهیمی آمده است. بازیکنانی که تنه به تنه شدن نوراللهی با آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به فوتبالش کند و با تمرین کردن کنار آن‌ها به اندازه چند سال، پخته و باتجربه شود و کنارشان فوتبال یاد بگیرد. 

احمد تنها بازیکن دعوت شده به این اردو است که مقابل تعداد بازی‌های ملی‌اش عدد صفر درج شده. در حالی که در خط هافبک، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی با 77 بازی ملی حضور دارد و می‌تواند تجربیاتش را به نوراللهی منتقل کند. یا بازیکنی مانند احسان حاجی‌صفی با 98 بازی ملی. نوراللهی امیدوار است در این دو بازی دوستانه پیش روی، برای اولین بار پیراهن تیم ملی را هم بپوشد و به حضور در تمرینات کی‌روش بسنده نکند.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تیم ملی ویژه احمد نوراللهی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات