Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت دلار در صرافی ملی از ۱۳هزار و ۲۵۰ تومان صبح هم‌اکنون به ۱۲هزار و ۹۵۰ تومان ریزش کرده است.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز درحالی کماکان ادامه دارد که قیمت دلار و سایر ارز‌ها ساعتی ریزش قیمت را تجربه می‌کنند.

دلار صبح امروز در صرافی ملی، که در بازار به‌عنوان نماینده بازارساز، شناخته می‌شود ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان بود، ولی هم‌اکنون ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه با کاهش قیمت وارد کانال ۱۲ هزار تومان شده و با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار در صرافی ملی با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

یورو نیز در صرافی ملی با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان از مردم خریداری و با قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت دلار سیر نزولی قیمت دلار بازار سکه و ارز نوسانات بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گرفتار شدن خودرو‌ها در سیل شدید خیابان‌های آنکارا (فیلم) ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم) لحظه نجات فرد پناهنده بر روی درخت در سیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • روش عجیب درمان ریزش مو (فیلم)
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید