Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  چگونه بوی نامطبوع کفش هایتان را از بین ببرید؟

بوی بد کفش و پا را چگونه باید از بین برد؟ پس از فعالیت های روزانه و قرار گرفتن پا داخل کفش بوی ناخوشایندی از پا و کفش استشمام می شود. راه حل هایی برای از بین بردن بوی بد کفش و پا در این بخش خواهیم گفت.

برای رفع و از بین بردن بوی بد پا و کفش از روش های طبیعی استفاده کنید

به دنبال علت آن باشید:

اگر کفی کفش هیاتان آسیب دیده و قدیمی شده باشد،باید آنها را خشک کنید و یا با جفت جدیدتری جایگزیم کنید به این صورت بسیاری از اطرافیان خود را هم خوشحال خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفش هایتان را خشک کنید:

کفش های خود را نزدیک بخاری یا زیر نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود.با خشک نگهداشتن آنها از رشد باکتریایی ، که موجب بوی بدی میشود، جلوگیری می کنید.

با این روش ها بوی بد کفش را از بین ببرید کفش هایتان را فریز کنید:

کفش های خود را که بوی نا مطبوع دارد ،درون یک پلاستیک بگذارید و سپس یک شب تا صبح درون فریزر قرار دهید.این ایده منجمد شدن کفش ها ، باعث کشته شدن باکتری های میشود که بوی نامظلوب تولید میکند.

جوش شیرین برای از بین بردن بوی کفش :

درون کفش هایتان جوش شیرین بریزید:اگر ترفند فریز کردن جواب نداد، مقداری جوش شیرین را درون کفش هایتان بریزید و بگذارید تا صبح جذب شود و بوی بد را از بین ببرد.

داخل دو جوراب کهنه، جوش شیرین پُر کنید و سر آنها را گره بزنید. داخل هر کفش یکی از این جوراب ها را قرار دهید تا بو را از بین ببرد.

از بین بردن بوی کفش با جوش شیرین  از بین بردن بوی کفش با مرکبات :

مقداری پرتقال تازه، گریپ فروت، لیمو ، یا پوست لیمو را درون کفش هایتان قرار دهید:پوست مرکبات ، به دلیل وجود روغن های ضروری ، بوی بسیار مطبوعی دارد ، آنها را درون کفش هایتان بریزید و اجازه دهید تا صبح باقی بماند و قطعا بعد از آن بوی بسیار بهتری گرفته است.

از بین بردن بوی کفش با چای سیاه کیسه ای:

چای سیاه حاوی تانین است که در از بین بردن باکتریهایی که داخل کفش یافت میشوند، بسیار مفید است.چای کیسه ای را در داخل مقداری آب در حال جوش بیندازید و اجازه دهید تا چند دقیقه بمان. سپس آن را خارج کنید و اجازه دهید تا حدود 5 دقیقه بماند و خنک شود و بعد به مدت یک ساعت درون کفش بگذارید. از بین بردن بوی های نا مطبوع، مانند:باکتری ها و یا آنزیم ها که باعث بوجود آمدن بوی بد میشوند.

چای سیاه کیسه ای برای از بین بردن بوی کفش  زغال چوب برای از بین بردن بوی کفش:

مقداری زغال چوب را درون جورابهایتان پر کنید و آنهارا درون کفش هایتان بگذارید این عملکرد ، رطوبت و بوهای اضافی را جذب میکند.

شستشوی صحیح و مخصوص برای از بین بردن بوی کفش :

کفش هایتان را بشویید ؛ برای انجام صحیح دستورالعمل های شستشو را در ادامه این بخش از نمناک بخوانید :

اگر کفش هایتان قابل شستشو در ماشین نیستند ، میتوانید آنها را در داخل یک لگن پر از آب گرم و صابون قرار دهید و خیس کنید. بعد از چند ساعت ، کفش ها را بیرون بیاورید و صابون باقی مانده را با پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید و سپس جای بگذارید تا خشک شوند.

از این روش برای کفش های چرم استفاده نکنید ؛ در عوض برای کفش های چرم ، یک پیمانه الکل و یک پیمانه آب را با هم مخلوط کنید و یک پارچه نرم را درون آن خیس کنید و روی سطح کفش بمالید و سپس کاملا ان ها را خشک کنید.و در نهایت از نرم کننده های مخصوص چرم استفاده کنید.

از بین بردن بوی کفش با شستشوی صحیح سرکه برای از بین بردن بوی کفش:

سرکه یک قارچ کش موثر است ؛ مقداری سرکه سفید را در کفش هایتان بریزید و جایی قرار دهید و اجازه دهید تا خشک شود. این ماده کمک میکند تا از شر بو های نا خواسته و نامطلوب خلاص شوید. توجه داشته یاشید که سرکه میتواند چرم را از بین ببرد بنابراین ، هیچ گاه این روش را برای کفش های چرم انجام ندهید.

روزنامه برای از بین بردن بوی کفش :

اگر درون کفش ها مرطوب باشد ، روزنامه مچاله شده را درون آن بگذارید به این ترتیب رطوبت و بوی نامطبوع از بین میرود.اجازه دهید تا زمانی که کفش ها کاملا خشک نشدند ، روزنامه هاباقی بمانند.

از بین بردن بوی کفش با استفاده از روزنامه  از از بین بردن بوی کفش با نور خورشید:

بند کفش ها را در بیاورید و تا آنجا که ممکن است باز کنید و در مقابل نور خورشید تا خشک شود ، هیچگاه این کار را با کفش های چرم انجام ندهید، زیرا در رنگ کفش تغییر خواهد داد.

روغن درخت چای برای از بین بردن بوی کفش:

دو قاشق چای خوری ، روغن درخت چای را با 2 فنجان آب مخلوط کنید و این محلول را درون کفش اسپری کنید و سپس اجازه دهید تا خشک شوند. روغن درخت چای را به از بین بردن بوهای ناخواسته و نا مطبوع کمک خواهد کرد.

از بین بردن بوی کفش و پا با روغن درخت چای  پیاز برای از بین بردن بوی کفش:

شما میتوانید پیاز را خورد کنید و درون کفش هایتان بریزید و تا صبح صبر کنید ؛ پیاز یک ماده باورنکردنی در جذب بوهای نامطبوع است. سپس با پیاز میتوانید به اندازه کافی بوی بد کفش هایتان را کاهش دهید.

شما همچنین میتوانید چند قاشق غذا خوری از آب پیاز را با چندین قطره از روغن هایی که بوی آنها را دوست دارید ترکیب کنید و درون کفش هایتان اسپری کنید و اجازه دهید تا 24 ساعت باقی بماند.

نکات پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع:

_همیشه کفش خود را در جای خشک با تهویه مناسب قرار دهید.

_هرگز کفش های مرطوب نپوشید

_ درون اتاقی که در آن کفش نگه میکنید ، از رطوبت گیر استفاده کنید.

_اجازه دهید تا کفش ها، پس از هر استفاده کاملا خشک شوند.

_شما میتوانید کیسه های ژله ای سیلیکا را درون کفش هایتان قرار دهید ، تا رطوبت بیش از حد را جذب کند.

_ از پودرهای مخصوص رفع کننده بوی بد پا استفاده کنید

_گاهی اوقات کفش خود را پاک کنید ، تا از تجمع خاک که باعث تغذیه کپک میشود ، جلوگیری کنید.

_ به سادگی میتوانید پس از استفاده از کفش هایتان، چای کیسه ای را درون آن بگذارید و جلوی کفش جای انگشت شست پا بگذارید.این روش موثر یرای کفش تنیسور ها یا هر گونه کفشی است که رطوبت زیاد دارد و بوی نا مطبوعی میدهد.

_همچنین میتوانید قبل از اینکه بویی بدهد، مقداری پوست مرکبات درون آن بگذارید و شب تا صبح بماند و بعد از بوی مطبوع آن متعجب خواهید شد.

همینطور میتوانید در این روش جوش شیرین هم به ترکیب اضافه کنید و از بوی بد خلاص شوید.

_ هر وقت کفش می پوشید، حتما جوراب هم بپوشید.

_ همیشه پاها و کفش هایتان را خشک نگه دارید.

_ از کفی های از بین برنده بو در کفش تان استفاده کنید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کفش رشد پلاستیک مرکبات پوست چای الکل نور خورشید خاک تغذیه الکل چای خاک کفش نور خورشید پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم

دوشان ولاهوویچ از وضعیتش در یوونتوس راضی است و دوست دارد همراه با این تیم دستاوردهای مهم‌تری نسبت به سالیان اخیر کسب کند

طرفداری | در روزهای تلخ یوونتوس در سالیان گذشته، دوشان ولاهوویچ یکی از بازیکنانی بوده که امید را در دل هواداران این تیم زنده کرده است.

دوشان ولاهوویچ 24 ساله که بهترین گلزن فصل 24-2023 یوونتوس بوده، در گفت‌وگو با اکیپ، در خصوص آینده‌اش در این باشگاه و اهداف پیش روی خود صحبت کرده است. 

اهداف یوونتوس و حسرت قهرمانی سری آ

حضور در لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا ایتالیا؟ بدیهی است اگر در هر دو موفق شویم عالی خواهد بود، اما نمی‌توانیم کاملاً راضی باشیم، این ذهنیت این باشگاه و تاریخچه آن است. این شانس را داشتیم که برای عنوان قهرمانی بجنگیم، در یک مقطع خاص خیلی هم دور نبودیم. حضور در کورس قهرمانی در ماه فوریه هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. در پایان ماه مه است که می بینیم چه کسی در کورس حضور دارد. پشیمانی اجتناب‌ناپذیر است، اما هنوز اهدافی برای بازی کردن داریم.

بهترین فصل در یووه

فصل گذشته بد پیش رفت چون از نظر بدنی احساس خوبی نداشتم. واقعا اذیت شدم. امسال احساس خوبی دارم. سخت کار می کنم و روی ریکاوری تمرکز دارم. این فصل 17 گل زده‌ام اما می‌توانستم خیلی بهتر عمل کنم. همیشه می‌خواهم بیشتر انجام دهم. می‌خواهم بازیکنی شوم که مردم به یاد بیاورند. بازی کردن برای کسب درآمد چیزی نیست که باعث اشتیاقم شود. 

شایعات نقل‌وانتقالات

حرف و حدیث‌های نقل‌و‌انتقالاتی؟ شنیده‌ام، روزنامه‌ها را دیده‌ام، اما چیزی نمی‌دانستم و خیلی هم علاقه‌مند نبودم. بیشتر به فکر آماده شدن خوب برای داشتن یک فصل خوب بودم. آینده؟ دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و اینجا خیلی خوشحالم. این پاسخ من است، می‌خواهم با یووه جامی مهم به دست بیاورم. بعداً در این باره صحبت می‌کنیم.

رویای توپ طلا

مشخصا که رویای توپ طلا را در سر دارم، اما قبل از این مورد، چیزهای دیگری باید اتفاق بیفتند. بدیهی است که این هدف من است، بازیکن برای افتخار و برای جام بازی می کند.

الگوها

قطعا کریستیانو رونالدو، او کسی است که از منچستر دنبالش می‌کردم، زمانی که او یک وینگر چپ بود. حرکاتش و غریزه قاتلش را دوست داشتم، فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های تاریخ است. همچنین زلاتان ابراهیموویچ را خیلی دوست داشتم، همانطور فرناندو تورس با موهای کمی بلندش در دوران لیورپول. و بعد هم کریم بنزما، بازیکنی است که او را دوست دارم.

ام باپه؟ خیلی قوی است. ۲۵ سال دارد و تقریباً همه چیز را برده است، او در این فصل چهل گل زده است (دقیقاً ۴۲ گل با پاری سن‌ ژرمن، ). ژیرو هم غول است. آمارها اهمیت یک بازیکن را به شما نمی گویند. در جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسه برنده شد، آمارها می گویند ژیرو هیچ گلی نزده است اما بدون او فرانسه برنده نمی‌شد. او با تمام کارهایی که انجام می داد، پاس هایش، نحوه فشار آوردن به دفاع ها، بازیکنی غیر قابل جانشین و اساسی برای قهرمانی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم