Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به انتصاب علی نبییان در سمت سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه، گزینه‌های جدی معاونت عمرانی استانداری مازندران مشخص شدند. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مازندران که از 20 روز گذشته با جابه‌جایی استاندار مازندران روبه‌رو شده در دو روز گذشته نیز شاهد خداحافظی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یعنی علی نبییان به سمت معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رفتن نبییان از ساختمان سفید استانداری و با توجه به اینکه اکنون استانداری مازندران با سرپرستی احمد حسین زادگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اداره می‌شود، گزینه‌هایی برای تصدی پست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نامزد شده‌اند.

گزینه‌هایی نظیر اسفندیار عشوری و فرامرز نقیبی که روز گذشته گمانه انتصابشان در مسند معاونت عمرانی استانداری مازندران از سوی خود و اطرافیانشان تکذیب شده، انتصاب دو گزینه برای تصدی این پست حساس در استانداری مازندران قوی‌تر شده است.

شنیده شده است احمد حسین زادگان سرپرست فعلی استانداری مازندران قصد دارد از بین گزینه بهزاد پورمحمد و مهدی رازجویان به بهزاد پورمحمد به دلیل همکاری با وی در دوران تصدی مسئولیت فرمانداری نوشهر در دولت اصلاحات و مسئولیت پورمحمد در اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران نزدیک‌تر است.

پورمحمد که اکنون به عنوان معاون مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران فعالیت دارد، مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران در دوران اصلاحات نیز بوده است.

وی اهل شهرستان رامسر از نیروهای موفق در حوزه عمرانی و حوادث غیرمترقبه و از اساتید برتر حوزه لرزه نگاری دانشگاه تهران است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند