Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@10:29:28 GMT

در خودرو را با گوشی خود باز و بسته کنید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۸۹۴

در خودرو را با گوشی خود باز و بسته کنید

خبرگزاری میزان- فولکس واگن اعلام کرده که کاربران گوشی‌های آیفون قادر خواهند بود با بهره‌گیری از دستیار صوتی Siri خودروی خود را باز و بسته کنند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فولکس واگن که یکی از بزرگترین خودروسازان اروپاست، حالا اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود خودروی فولکس واگن خود را با بهره گیری از دستیار صوتی هوشمند سیری (Siri) کنترل کرده و در آن را از راه دور تنها با گوشی آیفون خود باز کرده و ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مقامات این شرکت آلمانی، خودرو‌های فولکس واگن همچنین به صاحبان این خودرو‌ها اجازه می‌دهد که دمای کابین داخلی خودرو، هشدار‌های سیستم هشدار دهنده، روشن و خاموش کردن چراغ‌های خودرو و برخی دیگر از کار‌های لازم را نیز از راه دور کنترل و هدایت کنند.این در حالیست که آمازون نیز بعنوان بزرگترین رقیب اپل از مدت‌ها پیش اعلام کرده که قصد دارد دستیار‌های صوتی و هوشمند الکسای خود را بر روی خودرو‌های جدید و به‌روز موجود در بازار‌های جهانی نصب کرده و استفاده کند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی مقامات فولکس واگن نشان می‌دهد که جدیدترین خودرو‌های این شرکت خودروسازی آلمانی میزبان دستیار صوتی هوشمند توسعه داده شده توسط اپل خواهد بود تا برای کاربران امکانات گسترده‌ای را فراهم بیاورد.   انتهای پیام/ منبع: ایسنا خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوشی آیفون خودروسازان آمازون فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور شود.

به گزارش تین نیوز،  علیرضا زاکانی چهارشنبه 29 فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب،  کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن مترو را وزارت کشور معرفی کرد.

به گفته وی برای واردات ۱۰۷۱ دستگاه طی دو قرارداد زحمت های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رئیس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن ها در سال جاری وارد کشور می شود.

قابل ذکر است اشاره زاکانی به اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به این موضوع مربوط به آن بخش از اظهارات مهدی چمران است که گفته بود: مایه تأسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها گذشته اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرده بود: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

به دنبال این اظهار نظر مهدی چمران،  روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز جوابیه ای به اظهارات وی ارایه و تاکید کرد: انقلاب مترویی کشور با زمینه سازی و عقد قرارداد و اجرایی ساختن طرح ۲۰۰۰ دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور، در این دولت و توسط وزارت کشور ( ایمرو) محقق شده که انجام چنین قرارداد بزرگی طبیعتا پیچیدگی های فنی و مالی خاص خود و در عین حال زمانبر بودن فرآیند را به همراه دارد که بحمدالله بدون مشکل در حال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • محور هراز بسته شد
  • دستیار معاون اول رئیسی: هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ مخبر نیست
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد