Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اشتغال استان، افزود: الگوهایی که برای ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به آنها هدفگذاری شده، محدود است و بر اساس ظرفیت های مختلف در استان می توان اشتغال های جدیدی تعریف کرد.

زارعی با بیان اینکه می توان بر روی الگوهای جدید اشتغال زایی کار کرد، عنوان داشت: تنوع و پوشش طیف وسیع تر و جلوگیری از انباشت تسهیلات بر روی شغل های محدود از خروجی های بهبود الگوهای اشتغال زایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع کشور اشتغال است و بخشی از اشتغال زایی کشور به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده است، گفت: ‌وحدت، همدلی، همکاری و تلاش گام موثری در ارتقای ظرفیت های اشتغالی و تحقق اهداف دارد.

زارعی با اشاره به اینکه باید بر اساس گزارشات روند پرداخت تسهیلات، اشتغال زایی مطلوبی در این بخش عملیاتی شده و با تحقق نظارت ها دستاوردهای خوبی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش قدرت اقتصادی محقق شود، افزود: ‌امید است در پایان سال گزارشی از وضعیت حقیقی عملکردها و فعالیت ها داشته باشیم و اگر این هدفگذاری ها خروجی مناسبی داشته باشند، حمایت ها نیز به شکل بهتری تداوم خواهد یافت.

زارعی با تاکید بر اینکه تزریق تسهیلات باید تبدیل به عمل و کار شود و دستاوردها به شکل عملی در صحنه زندگی مردم دیده شود، گفت: باید تحقق مناسب هدفگذاری ها و توسعه اشتغال پایدار در بخش های مختلف را داشته باشیم.

کد خبر 4458597

منبع: مهر

کلیدواژه: غلام محمد زارعی مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امیر حسن‌زاده، در کارگروه اشتغال استان کرمان عنوان کرد: دستگاه‌ها به اشتغال‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود نیز توجه داشته باشند و آنها را در سامانه تعهد اشتغال استان ثبت کنند.   وی افزود: پشت هر موافقت اصولی باید یک اشتغال ثبت شود و هر دستگاهی موافقت اصولی صادر می‌کند، ثبت اشتغال آن را هم رصد کند.    معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: اشتغال‌هایی که در حوزه اصناف ایجاد می‌شوند نیز قابلیت ثبت در سامانه تعهد اشتغال را دارند.    حسن‌زاده، افزود: با رفع مشکل فنی سامانه جستجوی شغل، اطلاع‌رسانی کامل به عموم جامعه و دانشگاه‌ها صورت گیرد تا فرصت‌های شغلی و تقاضاهای شغلی ثبت شوند.   وی در خصوص تسهیلات اشتغال تبصره 18 قانون بودجه که اکنون به تبصره 2 تغییر کرده است، گفت: امسال سهم ما ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و از سویی دستگاه‌های مشمول هم بیشتر شده‌اند.    حسن‌زاده، ادامه داد: همچنین تمام استان‌ها در این تسهیلات به یک اندازه دیده شده‌اند که در این خصوص مکاتباتی را با وزارتخانه انجام داده‌ایم تا اصلاح گردد.    معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: با اقداماتی از جمله تسهیلگری صدور مجوزها و تامین زیرساخت، خود مردم به سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال می‌آیند. 

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۷۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان تهران
  • موافقت رئیسی با انتقال دانشگاه‌های دریایی به هرمزگان
  • رئیس جمهور با انتقال دانشگاه‌های دریایی به هرمزگان موافقت کرد
  • پردیس دریایی دانشگاه‌های مطرح کشور به هرمزگان منتقل می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی