Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

برای ایجاد هماهنگی و حفظ آمادگی و تمرین اقدامات لازم در شرایط جوی نامساعد زمستانی و شرایط برف و یخبندان، مانور عملیات زمستانی در فرودگاه گرگان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های گلستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، گفت: بر اساس مفاد دستورالعمل زمستانی و باهدف ارزیابی توانمندی نیروهای انسانی، تجهیزات و ماشین‎آلات و حفظ آمادگی و عملیاتی نگه‌داشتن فرودگاه در زمان بروز برف و یخبندان در فرودگاه گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین آذری افزود‌: در این مانور که با مشارکت اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما، اداره عملیات فرودگاهی و شرکت های هندلینگ کننده مستقر در فرودگاه برگزار شد، تجهیزات برف‌روبی، اوره پاشی، یخ‌زدایی و سایر تجهیزات بررسی شدند و از صحت کارکرد و توان هماهنگی و عملیاتی نیروها اطمینان حاصل شد.

همه ساله با آغاز فصل سرما و بارش برف و باران در نیمه دوم سال، بر اساس دستورالعمل‌های زمستانی ابلاغی، فرودگاه‌های کشور با برگزاری مانور عملیات زمستانی و کنترل آمادگی تجهیزات و نیروهای انسانی خود به استقبال فصل سرما می‌روند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بارش برف فرودگاه گرگان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مانور عمليات زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط