Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فراخوان جشنواره سرود حماسیو انقلابی اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت سرود و جریان‌سازی لازم در این حوزه و تأثیرگذاری آن بر نسل جوان دبیرخانه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور با هدف تغییر در موازنه‌های عرصه سرود و موسیقی مبتنی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید سرودهای انقلابی و بسترسازی و باز کردن دریچه‌های تازه در رویکرد هنر سرود و موسیقی و ارتقاء هنر موسیقی به سمت معنا و هدف‌های متعالی آغاز به‌کار کرده است.
مسؤول اطلاع رسانی بسیج هنرمندان استان گفت: محورهای موضوعی این جشنواره عبارتند از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اردوهای جهادی، بصیرت و میثاق امت با ولایت، مقابله با استعمار و استکبار جهانی و احیای هویت ایرانی ــ اسلامی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی، ترور، دفاع مقدس، منا و مدافع حرم، استکبارستیزی، انتفاضه فلسطین و جهانی‌سازی دفاع از آرمان فلسطين، اقتدار جهانی و امنیت ملی، الگوی پیشرفت ایرانی – اسلامی و فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و تداوم مقاومت و مبارزه با استکبار و موضوعاتی دیگر که به تفکیک در متن فراخوان که در سایت آوای بیداری قرار دارد ذکر شده است.
وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت انجام فرایند ثبت نام و ارسال آثار صرفا به پایگاه اطلاع‌رسانی آوای بیداری به آدرس www.avayebidari.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر دبیرخانه جنشواره به شماره ۸۸۴۹۱۴۳۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
اعتماد تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه و ارسال آثار تاریخ پنجم آذرماه سال جاری است و بارگذاری آثار ارسالی و دریافت آرای مردمی در تاریخ پنجم آذر تا پنجم دی‌ماه سال جاری و اعلام نتایج مرحله اول و شروع آرای مردمی آثار منتخب مرحله دوم، ششم تا ۲۷ دی‌ماه سال جاری و برگزاری مرحله نهایی جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه سال جاری خواهد بود.
مسؤول بسیج هنرمندان شاهرود افزود: داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیئت‌داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قائدی، در آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از جشنواره اهدافی مدنظر بود که بخش زیادی از آن‌ها محقق شد، چهارمین دوره در حقیقت همایش اولین‌ها بود و شاهد اجرای کارهای متفاوتی بودیم که وجه تمایز این جشنواره بود.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، افزود: این دوره با تمام کمی و کاستی بسته شد، امید است دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک از هم اکنون آغاز به کار کند و فروردین سال آینده جشنواره‌ای گرم‌تر و جدی تر را شاهد باشیم، البته از همه افراد دعوت می‌کنم که در دوره بعد حضور داشته باشند، تئاتر تک به دور از قضاوت‌ها میدان تجربه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از هیأت انتخاب، هیأت داوران و هیأت اجرایی و همه افرادی که در برگزاری این دوره کمک شایانی کرده‌اند تشکر ویژه به عمل آورد.

قائدی ادامه داد: از فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان دهکردی و امیر بهاور اکبرپور به عنوان هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین از هفت گروه اجرا که در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین روی صحنه نمایش رفتند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر شد.

کد خبر 6080912

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار