Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:00:01 GMT

طعنه قلعه‌نویی به قوانین پارکینگ نقش جهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۰۸۹

طعنه قلعه‌نویی به قوانین پارکینگ نقش جهان (عکس)

امیرقلعه نویی با انتشار پستی به قوانین پارکینگ ورزشگاه نقش جهان انتقاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عدم جابجایی تپه خاک حاصل از گودبرداری ورزشگاه نقش جهان یکی از معضلات عجیب این روزهای یکی از تازه تاسیس ترین ورزشگاه های کشور است؛ موضوعی که سبب مسدود شدن درب ورودی  یکی از پارکینگ های اصلی ورزشگاه هم شده است و هواداران با ترافیک عجیبی هنگام ورود به نقش جهان مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین موضوع سبب ناراحتی امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان هم شده و سرمربی  سپاهان با انتشار استوری در اینستاگرام خود به مسئولان پارکینگ نقش جهان کنایه زده است.


جالب اینکه در قبض ورودی پارکینگ ورزشگاه نقش جهان نوشته شده، پارکینگ هیچ مسئولیتی در قبال اشیاء و وسائل داخل خودرو ندارد و عجیب تر اینکه پارکینگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال صدمه و خسارت به بدنه خودرو هم ندارد و همین باعث شده امیرقلعه نویی در استوری خود به این بی مسئولیتی اینگونه واکنش نشان بدهد و بنویسد :« پس پارکینگ در قبال چه چیزی مسئولیت دارد؟!»

 

امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس

سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران استقبال کرد.

طرفداری | امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیمهای آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟