Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:37:25 GMT

سپاهان اصفهان حریف تیم فوتبال افشید قم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۱۵۱

سپاهان اصفهان حریف تیم فوتبال افشید قم شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز پنج شنبه ۲۴ آبان برگزار می‌شود و تیم فوتبال افشید، نماینده قم در این مسابقات در دیداری خارج از خانه در نصف جهان به میدان می‌رود.

تیم فوتبال افشید قم  روز پنج شنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه صفاییه اصفهان به دیدار تیم صدر جدولی سپاهان اصفهان می‌رود و این بازی از این نظر که جدالی برای صدرنشینی است اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان پیش از دیدارهای هفته ششم با یک بازی بیشتر از افشید قم در صدر جدول قرار دارد و اگر افشید بتواند سپاهان را در اصفهان شکست دهد به صدر جدول می‌رسد و این در حالی است که تیم افشید قم در دیدارهای این فصل خود به جز یک بازی پیروز شده است.

مثلث صعود از این گروه را ۳ تیم افشید قم، سپاهان اصفهان و مقاومت تهران تشکیل می‌دهند که افشید در دیدار خانگی برابر مقاومت تهران به تساوی رسید و بازی برابر حریف زرد پوش اصفهانی نقش مهمی در صعود این تیم از مرحله گروهی دارد.

این در حالی است که بازیکنان تیم افشید قم را در این مسابقات بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم در اختیار موسی محمدی از مربیان فعال فوتبال پایه قم است.

کد خبر 4458022

منبع: مهر

کلیدواژه: رده نوجوانان فوتبال فوتبال پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد