Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق22گانه شهر تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق و روسای ادارات پسماند شهر تهران برگزار شد، گفت: 162سایت برف روبی متناسب با شرایط و وضعیت مناطق با نیروها و تجهیزات لازم در سطح شهر تهران و 3سایت پشتیبان در مناطق 22 ، 15 و 1 (شمال،جنوب و شمال غرب) برای خدمات رسانی در هنگام بارش احتمالی برف در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی سایت های برف روبی به نیروهای کارگری، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی مجهز می باشند.
یزدانی ادامه داد: پیش بینی های لازم جهت اقدامات پیشگیرانه در راستای مدیریت بحران های احتمالی و نظارت بر فضاهای آسیب پذیر شهری در هنگام بارش باران و برف صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد :همچنین در همین راستا اقدامات لازم جهت هرس درختان و عملیات به زراعی درختان برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان در هنگام بارش سنگین برف و جمع آوری سرشاخه درختان انجام تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.
وی با بیان این که آبیاری مکانیزه و قطره ای باید در تمامی مناطق به شکل جدی دنبال شود، اظهار کرد: همچنین با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی تهران از گونه های گیاهی مقاوم و متناسب با شرایط هوایی تهران استفاده می شود.
یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش حجم زباله های شهر تهران، گفت: درهمین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است و مرکز بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی و عمرانی با حضور افشانی شهردار تهران افتتاح گردید.همچنین سرشاخه درختان نیز از این پس به شکل مجزا جمع آوری و از آن استفاده خواهد شد و این اقدامات منجر به کاهش حجم زباله ها در مجموعه آرادکوه خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برف روبی آمادگی پشتیبان مجهز تجهیزات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار زرد اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا شامگاه ادامه می‌یابد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.‌

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6088505

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود