Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سعيد جنامي گفت: روابط عموميها نقش مهمي در توليد رضايتمندي عمومي در جامعه دارند و بايد تلاش کنند تا پل ارتباطي موثري بين دستگاه اجرايي و مردم باشند.
سعيد جنامي گفت: روابط عموميها نقش مهمي در توليد رضايتمندي عمومي در جامعه دارند و بايد تلاش کنند تا پل ارتباطي موثري بين دستگاه اجرايي و مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از برنا، سعيد جنامي معاون فرماندار شادگان در جمع مسئولين روابط عمومي هاي ادارات شهرستان که در محل فرمانداري شادگان برگزار شد، اظهارکرد: بايد زمينه اي فراهم شود تا روابط عمومي ها بتوانند به وظيفه خود به خوبي عمل کنند.
وي گفت: کار در روابط عمومي ها حساس و تاثيرگذار است و افرادي که در اين مسير قدم مي گذارند بايد با بهره گيري از دانش و فنون حرکت کنند.
جنامي با توجه به اينکه عصر رسانه و ارتباطات است، افزود: مديران ادارات بايستي نقش روابط عمومي را به خوبي دريابند و به آن اهميت دهند، چرا که روابط عمومي ها چشم و گوش بينا و سخنگوي ادارات هستند.
معاون فرماندار شادگان با تاکيد بر استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي ادامه داد: اگر اطلاع‌رساني با بهره‌گيري از ابزارهاي مختلف ارتباطي سريع انجام شود به طور قطع تأثيرگذاري سازنده‌اي در سازمان داشته و به دنبال آن موج‌آفريني مثبتي ايجاد شده و موفقيت‌هاي زيادي را درپي دارد.
جنامي در پايان با تاکيد بر رسالت خطير روابط عمومي‌ها و تعامل تنگاتنگ روابط عمومي‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ارتباط گيري و رابطه دو سويه خبرنگاران و روابط عمومي‌ها موجب برقراري ارتباط هدفمند و موثر در جامعه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود