Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ سید محمود میرلوحی افزود: با استقرار شورای پنجم و با همکاری مدیران شهری توانستیم سیاست های برنامه سوم توسعه شهر تهران را تنظیم و تدوین کنیم.
میرلوحی افزود: همزمان با انتخاب شهرداران قبلی نیز برنامه های ارایه شده از سوی آنان نیز حاوی متون قابل توجهی بود و هم اینک نیز برنامه سوم توسعه از سوی شهرداری تهران به شورا ارایه شده که اگر چه اعضای شورا روی آن بحث دارند اما می توان گفت اولویت های شهر مشخص شده و دیگر زمان آزمون و خطا نیست و باید سریعا به اقدامات اجرایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا افزود: به همین دلیل هم در انتخاب اخیر از شهرداران برنامه نخواستیم و خواست شورا رویکرد های اجرایی نامزدها منطبق بر برنامه سوم توسعه بود.
سید محمود میرلوحی گفت: اولویوت های شهر تهران در کمیسیون های تخصصی بر اساس مطالعات و ساعت ها کار تحقیقاتی روشن شده گرچه اولویت های اصلی شهر نیز از نظر سنجی از شهروندان نظیر آلودگی هوا ، و توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک مشخص شده بود. اما این اولویت ها در کمیسیون های تخصصی نیز در سطحی کارشناسی تر مشخص شده به گونه ای که در کمیسیون برنامه و بودجه توسعه منابع پایدار، تنوع درآمد ها و ایجاد شفافیت و اصلاح ساختار از اصلی ترین اولویت هاست.
میرلوحی افزود: لذا چراغ راه برای شهردار جدید مشخص است و انتظار ما این است که به سرعت به این اولویت ها پرداخته شود.
رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به موضوع انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران گفت: ما امیدواریم هر چه زودتر حکم شهرداری آقای حناچی امضا شود و از لحظه ای که این مهم صورت گیردآقای حناچی شهردار تهران خواهند بود. لذا موضوع انتخاب سرپرست در دستور کار ما نیست.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شورا شهردار اولویت اقتصاد تنظیم مقررات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا