Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛رادیو ایران این هفته برنامه‌هایی با حال و هوای متفاوت پخش می‌کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:   گفتگو با پروفسور ولادیمیر ایوانف در «پارسی گویان»  برنامه پارسی گویان ۲۵ آبان با پروفسور ولادیمیر ایوانف زبان شناس از کشور روسیه گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمد اسماعیل پور تهیه کننده بابیان اینکه ایوانف در آموزش و گسترش زبان فارسی نقش بسزایی داشته است،گفت: هفته پیش در دومین همایش ملی دو سالانه آموزش زبان فارسی از پروفسور ولادیمیر ایوانف تقدیر شد.   پارسی گویان جمعه‌ها با اجرای حسن همایی بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
ویژه برنامه‌های رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) «حرفی از نام تو» نگاه ویژه‌ای به پیاده روی مردم قم به سمت مسجد جمکران دارد، مهدی خانی از این مراسم که همه ساله در قم برگزار می‌شود و مردم آغاز ولایت امام زمان (عج) را در جمکران جشن می‌گیرند گزارش می‌دهد.   «حرفی از نام تو» با اجرای بتول نجفی و تهیه کنندگی سعید هنرمندی ۲۴ آبان ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.«نوبت نوا» ویژه برنامه دیگری است که ۲۴ آبان ساعت ۲۰:۳۰ موسیقی‌های مناسبتی این روز را پخش می‌کند.   «دورعاشقان» نام ویژه برنامه دیگری است که بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی پخش می‌شود.«ماه سامرا» با حضور حجت الاسلام علی سرلک به موضوع نهادینه کردن نماز در کودکان می‌پردازد. این برنامه ۲۵ آبان ساعت ۹:۰۰ با اجرای حسن همایی از رادیو ایران پخش می‌شود.   «جای تو خالی» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در ۲۵ آبان با محور موضوعی امام حسن عسکری (ع) به عنوان امام جوان و پرداختن به ظرفیت جوانان به عنوان عناصر موثر عصر غیبت می‌پردازد.   این برنامه با اجرای لیلا صفری، و کارشناسی دکتر علی باقر طاهری نیا، گزارش‌های تینا میرکریمی و مهدیه رحیمی و همچنین آیتم سازی متین فیروزی و تهیه کنندگی کیاناز کاوه، ساعت ۹:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.     مدافع پرسپولیس به ورزش ایران می‌آید چهارشنبه ۲۳ آبان برنامه ورزش ایران به مناسبت نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس گفتگو می‌کند.ورزش ایران شنبه تا پنج شنبه بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ با اجرای حسین معتمد هاشمی و تهیه کنندگی احسان زارع از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های رادیو زیارت متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: برنامه‌های رادیو زیارت متناسب با بهار قرآن و طبیعت است و به گونه‌ای است که بتواند اقتضائات ماه رمضان را پاسخ دهد و با سفر زائران و حضور آنان در اماکن زیارتی به خصوص مشهد متناسب باشد.

هادی افشار صفوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های رادیو زیارت ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: با وجود تقارن ماه رمضان با نوروز ۱۴۰۳ امسال برنامه‌هایمان متناسب با بهار قرآن و طبیعت است و به گونه‌ای است که بتواند اقتضائات ماه رمضان را پاسخ دهد و با سفر زائران و حضور آنان در اماکن زیارتی به خصوص مشهد متناسب باشد.

وی افزود: سعی کردیم اکثر ویژه برنامه‌های مناجاتی حرم رضوی را به صورت زنده و با حال و هوای حرم مطهر روی آنتن ببریم. به همین منظور از ساعت ۲۴ مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی از رواق امام خمینی(ره) تا ساعت ۱:۳۰ بامداد روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: ساعت ۲ بامداد مجددا پخش دعای ابوحمزه ثمالی همراه با شرح دعا را از رواق امام خمینی(ره) روی آنتن می‌بریم. از ساعت ۳ ویژه برنامه نسیم بهشت یا سحرگاهی خودمان را روی آنتن می‌بریم که حول محور خودسازی فردی با حضور حجت‌الاسلام قاسم سوری است که موضوع کلی آن «الی احسن‌الحال» است. ۳۰ محور در این برنامه با کمک همکاران به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

افشار صفوی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ویژه برنامه سحر، تفسیر آیت‌الله علم‌الهدی به مدت ۳۰ دقیقه و تا پیش از ترتیل خوانی قرآن کریم از حرم رضوی روی آنتن خواهد رفت.

وی عنوان کرد: متناسب با ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، برنامه بهار جان‌ها را داریم که نگاهی به ماه رمضان، پایان و آغاز سال، شعار سال، موضوعات سفر، انتظارات زائران، اطلاعات مورد نیاز زائران و اهم مسائلی که از مبدا تا مبدا زائران در حوزه های مختلف نیاز دارند، از ساعت ۹ تا ۱۰:۲۵ صبح روی آنتن خواهد رفت.

افشار صفوی با بیان اینکه ۷۵ عناوین برنامه در موضوعات مختلف داریم که در این مدت برنامه‌ریزی شده تصریح کرد: مسابقه زنده نسیم باران هر روز از ساعت ۱۲ با همکاری ستاد اقامه نماز، اداره کل آموزش و پرورش و مکتب نرجس در سه بخش حضوری، تلفنی و پیامکی روی آنتن خواهد رفت.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه افطار رادیو زیارت هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تحت عنوان «چایخانه حضرت» است که ماموریتش توجه به مباحث اجتماعی، موضوعات پایان سال، موضوعات سال جدید با حال و هوای ماه مبارک و کمک‌های مؤمنانه در چایخانه‌ها و حضور زائران در حرم رضوی است.

مدیر شبکه رادیو زیارت بیان کرد: برنامه سال تحویل نیز از ساعت ۱۹ روز ۲۹ اسفند از حرم رضوی تا برنامه سحرگاهی و سال تحویل روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه برنامه‌های تحویل سال رادیو + جزئیات
  • صدای بهار در رادیو می پیچد
  • صدای بهار در رادیو می‌پیچد | ویژه برنامه‌های سال تحویل رادیو میزبان هنرمندان پیشکسوت
  • جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون
  • برنامه‌های رادیو زیارت متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • ساعت سرور، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • معرفی ویژه برنامه های تحویل سال رادیو و تلویزیون
  • ساعت سرور ، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • اجرای ۲۶ عنوان برنامه فرهنگی و گردشگری در آستانه فرا رسیدن نوروز در شیراز