Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:56:39 GMT

رئیس سابق پارلمان عراق وزیر دفاع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۴۰۸

رئیس سابق پارلمان عراق وزیر دفاع می‌شود

یک نماینده پارلمان عراق از دستیابی به توافق برای نامزدی سلیم الجبوری رئیس سابق پارلمان برای تصدی وزارت دفاع خبر داد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک نماینده پارلمان عراق از توافق برای معرفی الجبوری به عنوان نامزد تصدی وزارت دفاع عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصار الجبوری از دستیابی به توافق بر سر نامزدی سلیم الجبوری رئیس سابق پارلمان عراق برای تصدی پست وزارت دفاع عراق خبر داد.

الشرق الاوسط به نقل الجبوری گزارش داد توافق سیاسی درباره نامزدی سلیم الجبوری رئیس سابق پارلمان برای تصدی وزارت دفاع به دست آمده است.

از سوی دیگر یک منبع سیاسی از نقشه توزیع وزارتخانه‌های باقی‌مانده خبر داد و گفت در شرایطی پست وزارت دفاع برای سلیم الجبوری نامزد ائتلاف الوطنیه قطعی شده است،‌همچنان وزارت کشور عراق به عنوان یک گره بزرگ قلمداد شده و نامزد آن مشخص نشده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود نوعی توافق در میان گروه‌های سیاسی اقلیم کردستان عراق مبنی بر واگذاری پست وزارت  دادگستری به اتحادیه میهنی کردستان وجود دارد که خالد شوانی برای آن نامزد شده است،‌این در حالی است که وزارت دادگستری قبلا به اقلیت مسیحی اختصاص داشت.

محمد الکربولی از نمایندگان پارلمان عراق گفته بود سلیم الجبوری رئیس سابق پارلمان عراق به تصدی وزارت دفاع نزدیک‌تر شده است و نامزدی صبا الطائی برای تصدی وزارت آموزش هم قطعی شده است.

انتهای پیام/

R7891/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی شکست خوردند که در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که درخشش لونین باعث حذف آنها شد.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان پس از پایان این بازی از عملکرد رئال مادرید به دلیل دفاع مطلقی که خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشت انتقاد کردند اما آنری معتقد است که عملکرد رئال در این بازی فوق العاده بود.

او در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت:« چیزی به نام دفاع کردن وجود دارد. ما می‌توانید با دفاع کردن خوب بازی را کنترل کنید.  بسیاری از مردم می‌گویند که سیتی بهترین تیم بود اما دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من فکر می‌کنم بهترین تیم که همان تیمی بود که بهتر دفاع کرد توانست صعود کند.

دنی کارواخال خیلی زود در این بازی کارت زرد گرفت اما در برابر گریلیش به خوبی دفاع کرد و پس از آن توانست جرمی دوکو را مهار کند. عملکرد او واقعاعالی بود. به صورت کلی نمایش دفاعی رئال مادرید در این بازی خیره کننده بود.»

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد