Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،رئیس سازمان عشایری کشور گفت: این طرح در مجموع 3 هزار هکتار وسعت دارد و با هدف ایجاد تنوع در معیشت و درآمد عشایر و بهره وری بهتر از منابع محدود آبی اجرا می شود.
کرمعلی قندالی افزود: یکی دیگر از برنامه های این سازمان با توجه به خشکسالی های اخیر، استفاده از اراضی تحت اختیار عشایر به عنوان سامانه های عرفی برای انجام فعالیت های زراعی و باغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سفر رئیس سازمان عشایری کشور به شهرستان دلگان دو پنل خورشیدی چاه دامداری هم در کانون های عشایری این شهرستان به بهره داری رسید.
مدیر کل امورعشایری سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبیاری نوین 500 هکتاری در کانون های اسکان عشایر دلگان با هزینه 40 میلیارد ریال و دو طرح پنل خورشیدی چاه دامداری در راَس کَلیر و چاه زمان خان هر کدام با هزینه650 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
حمید طوقی افزود: طرح ساماندهی و تجمیع عشایر در کانون های عشایری دلگان از سال 1372 با هدف خدمات دهی بهتر به جامعه عشایری و کمک به تولید بیشتر آغاز شده است.
رییس اداره امور عشایری دلگان هم گفت: با بهره برداری کامل از طرح آبیاری سه هزارهکتاری، سالانه از هدررفت 27 میلیون مترمکعب آب جلوگیری می‌شود.
محمد بامری افزود: جمعیت عشایر دلگان 16 هزار و 600 نفر است که سالانه مجموع ارزش تولیدات دامی و زراعی آنها بیش از 500 میلیارد ریال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح شد طرح عشایری دلگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم