Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مجتبی آغاز افزود:سطح زیرکشت باغات انار درشهرستان خاتم ۴٠٠هکتار است  که ٣٠٠هکتار آن بارور و١٠٠هکتار آن غیر بارور است .

وی افزود: متوسط عملکرد این محصول در هر هکتار حدود ٢٠تن است.

وی با اشاره به افزایش سطح زیر کشت باغات انار شهرستان افزود:پیش بینی می‌شود امسال بیش از پنج هزارتن محصول انار ازباغات شهرستان برداشت وبه بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز با اشاره به آبیاری ورسیدگی های به موقع کشاورزان به باغات انار گفت:امسال شهرستان خاتم رکورد برداشت حدود ١٠٠تن انار در یک هکتار داشته است.

آغاز ارقام انار شهرستان خاتم را انار رباب نی ریز، ملس، می خوش وترش نام برد وگفت:۶٠درصد از باغات انار شهرستان خاتم را انار رباب نی ریز به خود اختصاص داده است.

وی گفت : برای ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی متقاضیان می‌توانند برای سرمایه گذاری از تسهیلات اشتغال پایدار بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد انار آغاز جهادکشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • برداشت گل گاوزبان از باغات اشکورات رودسر
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل