Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب استان اصفهان جوی ناپایدار بر تمام نقاط استان اصفهان حاکم است.

وی با بیان اینکه جو ناپایدار تا سه روز آینده بر استان اصفهان حاکم است ، افزود : بر این اساس بارش‌ها با شدت زیاد در مناطق جنوبی آغاز می‌شود و در روز پنج‌شنبه همه مناطق را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ارتفاعات جنوب و غرب استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود ، اضافه کرد : اوج فعالیت این سامانه در شهرستان سمیرم است و  این سامانه روز جمعه از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بیشینه دمای هوای اصفهان سه درجه کاهش و کمینه دمای این شهر در این بازه زمانی سه درجه افزایش می‌یابد ، افزود : دمای شهر اصفهان نیز طی ۲۴ ساعت آینده در حداقل و حداکثر دما به پنج و ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رساند.

علی‌عسگریان ادامه داد : طی ۲۴ ساعت آینده سردترین نقطه استان اصفهان بویین میاندشت یک درجه زیر صفر و گرم‌ترین نقطه نیز چوپانان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

ورود سامانه بارشی از جنوب استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد و این سامانه تا اواخر شنبه بر روی استان فعال است و سبب رگبار و رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) و فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد.
محمد سبزه زاری افزود: احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق مستعد پیش بینی و از اواخر وقت امشب با توجه به رطوبت ناشی از بارشها، مه یا مه رقیق بویژه در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.
سامانه بارشی بعد از روز دوشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی: تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت