Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@09:58:50 GMT

سفر به شهر رویایی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۶۸۹

سفر به شهر رویایی آسیا

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام لحظه آخر، گردشگران تور تایلند باید بدانند که تنها راه ارتباطی بین سنگاپور و مالزی راه زمینی می‌باشد و دیگر راه‌های ارتباطی با دیگر کشورهای آسیایی از طریق تایلند میسر می‌باشد.

قابل توجه گردشگران تور تایلند ، شمال تایلند کوهستانی پوشیده شده از جنگل‌های سرسبز می‌باشد که زمستان‌های نسبتا سردی دارد و بلندترین قله کشور تایلند هم دوی اینتانون نام دارد که در مرکز آن رودخانه چائوپرایا قرار دارد که به خلیج تایلند منتهی می‌شود که یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌ها برای رشد میوه و برج در جهان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در قسمت جنوبی این منطقه که کم عرض می‌باشد شبیه به جزایر مالزی به نظر می‌رسد به محلی مناسب برای تفریحات تابستانی تبدیل شده که یکی از مهم‌ترین بنادر ماهیگری در این منطقه قرار دارد.

اگر بخواهیم برای گردشگران تور تایلند آب و هوای این کشور را وصف کنیم، به طور کلی آب و هوای گرم و استوایی و همراه با رطوبت (زیرا که همجوار با دریا بوده) است و بهترین کشور برای سفری لذت‌بخش می‌باشد. به غیر از قسمت شمالی کشور که ارتفاعات تایلند را تشکیل می‌دهد تمامی نقاط این کشور گرم و معتدل می‌باشد در واقع تایلند یک کشور سه فصل در بین گردشگران تور تایلند شناخته شده است.

فصل گرما در تایلند از ماه مارس(خرداد) و تا اواخر جون (مهر) ادامه دارد که در این زمان دمای هوا به ۴۰ درجه سانتیگراد نیز می‌رسد. این میزان از گرما برای گردشگرانی که علاقه به تفریحات آبی دارند بسیار مناسب می‌باشد ولی برای کسانی که قصد پیاده‌روی  دارند و می‌خواهند از طبیعت بکر و منحصر به فرد تایلند استفاده کنند بهتر است در فصل پاییز یا بهار با تور پاتایا همراه شوند.

فصل بارانی و نیمه سرد از آبان ماه(جولای) شروع می‌شود و تا اکتبر(دی) ادامه دارد. بارش به این منظور نیست که کل این سه ماه باران ببارد، بلکه به صورت پراکنده و با وزش بادهای موسمی همراه است.
بیشترین میزان بارندگی هم در ماه سپتامبر است که به گردشگران تور تایلند توصیه نمی‌شود.

اگر بخواهیم اطلاعات کلی در مورد آب و هوا تایلند در اختیار گردشگران تور پوکت قرار دهیم، در چند جمله خلاصه می شود: ژانویه خشک‌ترین ماه سال است.
گرم‌ترین ماه سال ماه مه است. در فصل‌های مه، ژوئن، جولای، آگوست، سپتامبر و اکتبر بارندگی اتفاق می‌افتد.
خنک‌ترین ماه سال دسامبر است. هوا پاتایا در ژانویه و دسامبر خشک است.

انتهای پیام

true برچسب ها : آژانس مسافرتي تايلند مسافرت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان