Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:29:14 GMT

واکنش نماینده پارلمان لبنان به استعفای «لیبرمن»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۶۹۴

واکنش نماینده پارلمان لبنان به استعفای «لیبرمن»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان با اشاره به استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: استعفای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل نتیجه واکنش مقاومت فلسطین به تجاوزهای این رژیم به غزه است.

وی افزود: اینکه شاهد کناره گیری لیبرمن ظرف ۴۸ ساعت از درگیری با مقاومت و شلیک موشکهای مقاومت فلسطین باشیم این بشارت دهنده خیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیل السید در ادامه با اشاره به شکست صهیونیستها از مقاومت فلسطین به تهدیدات مقامات صهیونیست ضد لبنان اشاره و این سئوال را مطرح کرد: با این حال، لبنان را تهدید می کنند؟!

کد خبر 4458706

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن جمیل السید غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا  را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صحنه هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد. 

.

 حزب الله لبنان همچنین روز دوشنبه اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه میتات در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول دیروز خود همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، پس از رصد و پیش بینی دقیق حرکات نظامیان رژیم صهیونیستی، تعدادی مواد منفجره (مین) در «تل اسماعیل» در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کار گذاشتند و با رسیدن تیپ گولانی رژیم اسرائیل به این نقطه مین‌های کار گذاشته شده منفجر و منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از آن‌ها گردید.

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیلمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است
  • صهیونیست‌ها حماقت کنند، با غافلگیری‌های بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد