Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شیرانی رئیس اولین سمپوزیوم زیبایی صورت در آستانه برگزاری اولین سمپوزیوم زیبایی صورت، گفت: موضوع گرایش به زیبایی صورت باید از چند جنبه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اولین سمپوزیوم زیبایی صورت با تاکید بر توجه به مسائل علمی در انجام کارهای زیبایی صورت، ادامه داد: برخی ناهنجاری های مادرزادی باعث می شود این افراد برای برگشت به اجتماع، عمل زیبایی صورت انجام دهند، همچنین برخی افراد که بر اثر سانحه و تصادف دچار بدفرمی صورت می شوند نیز به عمل زیبایی صورت نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جراح دهان و فک و صورت، ادامه داد: برگزاری این قبیل سمپوزیوم ها باعث کسب تجربه و انتقال دانش برای انجام کارهای زیبایی صورت با عوارض کمتر می شود.

شیرانی به ابعاد فرهنگی گرایش به زیبایی صورت اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد در این زمینه باید جامعه شناسان، روان شناسان و روانپزشکان، کار کنند تا آگاهی مردم در زمینه این قبیل رفتارها در جامعه افزایش یابد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به موضوع تبلیغات اغراق آمیز در زمینه زیبایی صورت اشاره کرد و گفت: بعضی از این تبلیغات برای فروش محصول است و پاسخ به زیبایی صورت آنقدر که انتظار می رود، رخ نمی دهد. همچنین، چشم و هم چشمی در خانواده و اجتماع، یکی دیگر از دلایل گرایش به زیبایی صورت است.

شیرانی تاکید کرد: برخی افراد که اعتماد به نفس ندارند، می خواهند با انجام زیبایی بر روی صورت، به دنبال موقعیت بهتری در جامعه و اجتماع باشند که می بایست این مسائل، روان شناسی و کارشناسی شود.

رئیس اولین سمپوزیوم زیبایی صورت، در ارتباط با اهمیت کار زیبایی صورت برای افراد متقاضی در جامعه، گفت: اولویت نخست برای افرادی است که صورت صدمه دیده و آسیب دیده دارند که تقاضای این افراد برای جراح قابل پذیرش است. البته این افراد هم می بایست قبل از هر اقدامی، مشاوره با روان شناس و روانپزشک داشته باشند.

شیرانی ادامه داد: سایر افراد نیز قبل از هر اقدامی، می بایست با روان شناس یا روانپزشک، مشاوره داشته باشند. زیرا، ممکن است آنقدر که دلشان می خواهد، از انجام کار زیبایی بر روی صورت اقناع نشوند و در نتیجه دوباره نیاز به جراحی پیدا کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به متقاضیان زیبایی صورت توصیه کرد مراقب تبلیغات اغراق آمیز باشند.

وی افزود: به نظر می رسد که این نوع تبلیغات باید کنترل شده باشد و عوارض و مزایای هر محصول زیبایی صورت، به طور شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

علل گرایش به جراحی‌های زیبایی صورت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کلاهبرداری با شگرد اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی، گفت: با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن این کارت‌ مشخص می شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبداله چولکی افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید