Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی بارسلونا می گوید زمانی که در نانسی توپ می زده، یوونتوس را خواهان خود می دیده اما تجربه کم و نیاز به پیشرفت باعث شد تا او این پیشنهاد را رد کند.

طرفداری- کلمنت لنگلت، مدافع 23 ساله فرانسوی در تابستان 2018 از سویا به بارسلونا پیوست. لنگلت پیش از سویا در نانسی فرانسه توپ می زد و محصول آکادمی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنگلت در مصاحبه با وب سایت گل، در خصوص فرصتی که در سال 2012 برای پیوستن به یوونتوس داشت، صحبت هایی انجام داد:

وقتی در سال 2012 در نانسی حضور داشتم و تنها سه ماه از حضور من در سطح دوم فوتبال فرانسه می گذشت، یوونتوس برای جذب من اقدام کرد. در آن زمان 18 ساله بودم و تجربه کمی در فوتبال حرفه ای داشتم. با مدافعانی که در آن زمان در یوونتوس توپ می زدند، اگر به این تیم می رفتم، نمی توانستم بازی کنم و در نتیجه پیشرفت کنم. آن برهه، زمان مناسبی برای ترک نانسی نبود. از تصمیمی که گرفتم خوشحالم زیرا بعدا توانستم به باشگاه بزرگ دیگری منتقل شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی