Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب استان گیلان که در سالن آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهارکرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب استان گیلان با محوریت عالم بزرگ جهان اسلام آیت الله بهجت فومنی در این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه این یادواره به میزبانی شهرستان فومن برگزار می شود، افزود: سخنران ویژه این مراسم نیز حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات است.

وی با بیان اینکه امسال در استان گیلان سه یادواره برای شهدای روحانی و طلبه برگزار شده و خواهد شد، گفت: این یادواره ها در سه منطقه شرق، غرب و مرکز برگزار می شود که یادواره شهدای طلبه و روحانی منطقه شرق استان گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند و ملت ایران، بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت احیاکننده ارزش‌های اسلامی و انقلابی نظام مقدس اسلامی است که باید در زمینه ترویج و تبیین این فرهنگ در سطح جامعه گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی است، تصریح کرد:  آثار، ‌ دست نوشته‌ها، وصیت‌نامه‌ها و عکس‌های شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان جمع‌آوری و مستندسازی شده است که از آنها در حاشیه برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان استفاده می شود.

کد خبر 4458701

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان فومن یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد