Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که علیرضا بهشتی برای حضور در برنامه "من بهشتی هستم" که به مناسبت نودمین سالروز تولد شهید بهشتی در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شد در سالن شریعتی حضور داشت، این مراسم به دلیل اعتراض برخی دانشجویان لغو شد.


به گزارش خبرنگار ایسنا، در حالی که قرار بود امروز علیرضا بهشتی و صادق آهنگران در نودمین سالروز تولد شهید بهشتی در جمع دانشجویان سخنرانی کنند این مراسم به دلیل اعتراض عده‌ای از دانشجویان به حضور علیرضا بهشتی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

این درحالی بود که علیرضا بهشتی آماده  سخنرانی بود، اما قبل از شروع  با توجه به نوع شعارها و احتمال هجوم به محل سخنرانی در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سالن سخنرانی را ترک کند .

مدیرکل فرهنگی دانشگاه اصفهان در همین خصوص گفت: آنهایی که این برنامه را به هم زدند باید پاسخگوی این اتفاق باشند عده‌ای معتقد بودند ایشان اهل بصیرت نیست و به این بهانه جلسه را به هم زدند و نظم و انضباط دانشگاه را به هم ریختند.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص چرایی لغو مراسم دکتر آیت الله بهشتی در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: برنامه "من بهشتی هستم" از دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان دارای مجوز بوده است، از سوی دیگر حضور آقای علیرضا بهشتی نیز از هر دو دانشگاه مجوز داشته است.

وی افزود: آنهایی که این برنامه را به هم زدند باید پاسخگوی این اتفاق باشند، عده‌ای معتقد بودند ایشان اهل بصیرت نیست و به این بهانه جلسه را به هم زدند و نظم و انضباط دانشگاه را به هم ریختند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه اصفهان ادامه داد: من در جریان اتفاقاتی که در سالن شریعتی می‌افتاد بودم، اما وقتی به حراست دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردیم که این برنامه نیازمند حراست ویژه است، اعلام کردند دانشگاه اصفهان دخالت نکند که نتیجه این اتفاق همین موضوعی که پیش آمد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار بوده است که اندیشه‌های دکتر بهشتی بررسی شود و واقعا نمی‌دانم چرا عده‌ای با اندیشه‌های دکتر بهشتی اینگونه برخورد می‌کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در قم در حوزه پزشکان عمومی و متخصص( در تمام تخصص‌ها)کمبود وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید محبی در نشست خبری که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم، همزمان با هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت:  یک هزار و 520  تخت در بیمارستان‌های دولتی قم وجود دارد و بر اساس سرانه یک هزار  تخت درمانی در بیمارستان‌های دولتی قم کمبود وجود دارد.
 
وی افزود:  سرانه پرستار در قم یک و یک‌دهم پرستار به‌ازای هر تخت است، اما ایدئال یک و  چهار‌ دهم پرستار به ازای هر تخت نیاز  است که بر اساس این حدود  450 پرستار نسبت به هر تخت در استان قم کمبود وجود دارد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در قم در حوزه پزشکان عمومی و متخصص در تمام تخصص‌ها کمبود وجود دارد و حدود 200 متخصص و بیش از 300 پزشک عمومی کمبود در قم وجود دارد.
 
 محبی عنوان کرد: در خصوص وضعیت پرداخت‌ها به پزشکان و پرستاران باید گفت اگر مطالبات ما وصول شود همه مطالبات کادر درمان پرداخت خواهد شد 250 میلیارد تومان بدهی به پزشکان و پرستاران وجود دارد؛ اما بیش 400 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبات داریم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: پیگیری زیادی برای وصول مطالبات انجام شده است و اولین پولی که به علوم پزشکی استان قم واریز شود مطالبات پزشکان و پرستاران را پرداخت خواهیم کرد، با این شرایط اداره‌کردن بیمارستان‌ها سخت است بیشترین مطالبه دانشگاه علوم پزشکی از تأمین اجتماعی است که آنها هم می‌گویند دولت مطالبات آنها را نداده است.
 
وی با اشاره به اینکه کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های قم وجود دارد، بیان کرد: پیگیری‌های زیادی  از وزارت بهداشت و درمان انجام دادیم؛ اما چون قم نزدیک تهران است، اعلام می‌کنند استان قم در اولویت تخصیص و سهمیه پزشک متخصص نیست و پزشکان متخصص به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
 
 محبی خاطرنشان کرد: بیشترین متخصصان بانوان هستند در سال گذشته 27 متخصص به قم اختصاص داده شد که 19 متخصص خانم بودند که نصف این متخصصان خانم بنا به دلایلی از جمله زایمان نتوانستند در چرخه درمان قم باقی بمانند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه در بحث برخورد با زیرمیزی‌ها، علوم پزشکی تنها مرجع رسیدگی نیست، گفت: برخورد با زیرمیزی پزشکان روند پیچیده‌ای دارند در گذشته تعدادی پزشک که در گرفتن زیرمیزی حرفه‌ای بودند به مقام قضایی معرفی شد که هر 6 نفر تبرئه شدند؛ چون شاکی خصوصی نداشتند. همچنین 6 پزشک که گرفتن زیرمیزی آنها برای دانشگاه علوم پزشکی محرز شده بود از بیمارستان‌های دولتی قم اخراج شدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا