Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاكسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان در سطح این شهرستان توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در این طرح که با اجرای چند حکم صادره از مرجع قضائی اجرایی شد افزود: در این خصوص 8 متهم که سابقه چندین فقره شرارت را در پرونده خود داشتند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاپی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی، يک قبضه اسلحه کلت کمری، 2 قبضه اسلحه شکاری و 16 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی و قدرت نمایی با اسلحه توسط راننده سواری پژو در محور مواصلاتی شیراز - فسا، بلافاصله ماموران به محل مذکور اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند پس از لحظاتی تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف و متهم را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در کارنامه کیفری متهم سوابق متعددی وجود دارد، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه، قدرت نمایی در برابر راننده سواری پراید بوده که قصد سبقت از آن را داشته است.

سرهنگ آراوند از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و تحویل متهم پس از سیر مراحل قانونی به زندان اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی، خط قرمز پلیس است که در مسیر تحقق این هدف مقدس، مماشات نکرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری