Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@05:46:23 GMT

50 نفر در پارتی مختلط شبانه مراغه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۹۰۵

خرداد: دادستان عمومی و انقلاب مراغه اعلام کرد: 50 نفر در یک پارتی مختلط شبانه در این شهرستان دستگیر شدند.
نادر نجد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد دیشب در یک پارتی شبانه در یکی از باغات حاشیه شهر با دستور به موقع قضائی و حضور ماموران انتظامی دستگیر شدند.دادستان عمومی و انقلاب مراغه ادامه داد: افراد دستگیر شده وضعیت مناسبی نداشتند و اقدام به شرب خمر نیز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 13 مرد و 9 زن برای سیر مراحل قانونی بازداشت و بقیه افراد به قید وثیقه آزاد شدند.نجد اضافه کرد: با حکم دادستانی دستور پلمپ محل برپایی پارتی نیز صادر شد.وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و آگاه سازی در بین خانواده ها گفت: متاسفانه برخی خانواده ها در نظارت بر عملکرد و رفتار اجتماعی فرزندان خود در جامعه کوتاهی می کنند.دادستان عمومی و انقلاب مراغه افزود: شکسته شدن قبح برخی مسائل ضد فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی از جمله شرکت در پارتی های مختلط و شرب خمر در درون خانواده ها زمینه ساز بروز مشکلات اجتماعی و متضرر شدن نسل جوان می شود.شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است برچسب ها: مراغه ، پارتی مختلط ، پارتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مراغه پارتی مختلط پارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد