Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:03:21 GMT

نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۹۱۷

نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود.



به گزارش ایسنا ، دکتر محمد بیرانوندی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه جلساتی از این دست که برگزار می‌شود ضمن اینکه باید رنگ و بوی جلسات پیش را داشته باشد باید قدری متفاوت باشد، اظهار کرد: سوالی که دارم این است که واحدهای تعطیل و غیرفعال استان چند تا هستند؟

وی ادامه داد: باید کارهای انجام شده را دید و به اتکای آنها ضعف‌ها را شناسایی و راه نرفته را رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیرانوند با تأکید بر اینکه این همه سرمایه و پتانسیل در استان وجود دارد که هر روز حسرت می‌خوریم که چرا از این همه منابع و امکانات استفاده نمی‌شود، افزود: استانداری که یکی دو سال در استان مسئولیت دارد وارث است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما بچه‌های انقلاب هستیم و امروز مسئولیت بر گردن ماست.

وی با اشاره به وضعیت پارسیلون گفت: زمانی پیک کار پارسیلون با ۱۸۰۰ نفر اداره می‌شد و الان ۱۸ نفر پرسنل ندارد، این کارخانه معطل مانده و با ۲۴۰ هکتار مساحت باید تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس افزود: خیلی از امور خوره جان مردم شده است.

بیرانوند بیان کرد: بعد از اینکه یک واحد پس از 2، 3 سال و ۱۴ سال جواب نداد باید تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنچه در حوزه اقتصاد و اشتغال وجود دارد این است که ما اقتصاد دولتی داشتیم و کار را برابر با پشت میز نشستن دانستیم و هر چه می‌خواهیم این منابع را تبدیل به شغل کنیم اجازه نمی‌دهند به عنوان مثال فردی مالک است و با همه دارایی خود اصرار دارد فرزندش به عنوان نگهبان در بخش دولتی کار کند؛ اینجاست که باید نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود.

بیرانوند با بیان اینکه خیلی از امور را در اجرا می‌شود فهمید، یادآور شد: اینکه در جاهایی احساس می‌کنید خلأ وجود دارد ما پیگیری می‌کنیم و آمادگی داریم جاهایی که نقصی وجود دارد بگویید تا اصلاح کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم