Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز ارباب شیرانی اظهار داشت : فردا 24 آبان ماه تعدادی سامانه و محصول جدید که در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و با مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی ، طراحی و اجرا شده است ، رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد : سامانه پشتیبانی تصمیم و داشبوردهای مدیریتی ، سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات (سیما)، سامانه یکپارچه گردش و مدیریت اطلاعات طرح های شهری (سیگما) و سامانه نظام ارزیابی عملکرد (QPR) از جمله طرح هایی است که فردا رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود : همچنین شش سامانه و محصول دیگر از جمله؛ سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان، سامانه منابع انسانی پگاح 2، سامانه تطبیق شغل و شاغل (نسیم)، سامانه نقشه پایه شهر، سامانه تعیین موقعیت دقیق مکانی شهر اصفهان (RTK-GPS) و استقرار نظام تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان (EFQM) نیز فردا رونمایی خواهد شد.

ارباب شیرانی با بیان اینکه تعداد محصولات و سامانه های تهیه شده در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان بیش از 10 مورد است ، گفت : هرکدام از این سامانه ها می تواند در حوزه اطلاعات و ارزیابی عملکرد کمک قابل توجهی در زمینه برنامه ریزی به مدیریت شهری داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهرداری برای طراحی و اجرای برخی از این سامانه ها از توان شرکت های دانش بنیان داخلی بهره برده است که این امر بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/م

بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان داخلی در حوزه مدیریت اطلاعات شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان با اشاره به ثبت بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان، گفت: کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است. - اخبار استانها -

محمدرضا وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در سال جاری در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان 10 برنامه اجرایی برای استان تعیین شد، اظهار داشت: استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه 31 به رتبه چهارم ارتقا پیدا کرده است، گفت: برنامه‌ریزی در شورای نظارتی استان یکی از دلایل رسیدن به این رتبه بوده و کارگروه قضایی استان همکاری بسیار خوبی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان، بیان کرد: اصلاح فرآیندهای اداری و صدور مجوزهای کسب و کار در استان بسیار خوب بود و موجب رضایتمندی ارباب رجوع و مردم را در پی داشته است.

وحیدی با اشاره به نرخ بیکاری استان کرمان در طول هشت سال اخیر، گفت: روند کاهش نرخ بیکاری استان امسال بهتر از سال‌های قبل بوده است، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده امسال توانستیم بیش از تعهد استان اشتغال ایجاد کنیم. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه 113 درصد تعهد اشتغال استان کرمان در سال جاری محقق شده است، ادامه داد: بیش از 45 هزار و 500 فرصت شغلی جدید در سال 1402 در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه درآمدی استان کرمان کمتر از متوسط کشوری است و باید با برنامه‌ریزی دقیق این سرانه را افزایش بدهیم، افزود: سال آینده 20 برنامه اجرایی را در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهیم کرد که به هدف ارتقای سطح درآمدی استان کرمان در سال 1403 برسیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه پاسخگویی به شهروندان در سال جدید
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین به بهره برداری رسید
  • نرخ بیکاری کردستان در زمستان ۶ درصد کاهش یافت
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول تهرانی‌ها و آغاز به کار کلینیک مشاوره در سال آینده
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان در سال آینده
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • در چاپ و خرید سررسید ۱۴۰۳ چه نکاتی اهمیت دارد؟
  • استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است
  • رونمایی سامانه بازرسی یار شهرداری اهواز
  • موسیقی کم‌مایه محصول جامعه معاصر ایران